23 Reacties

3 jaar geleden

Welke omeprazol heb je? Wij hebben het ook gehad van Pedippi. Dit werd vergoed door hevoconsult.nl

3 jaar geleden

Reactie op Leonie2204

Welke omeprazol heb je? Wij hebben het ook gehad van Pedippi. Dit werd ver ...
Ja die heb ik ook! Oké ga ik even kijken!!

3 jaar geleden

Hier ook zelf betalen maar wel goedkoper (nexium). Iets van 50/65 euro per twee maanden ongeveer.

3 jaar geleden

Reactie op Jansje22

Hier ook zelf betalen maar wel goedkoper (nexium). Iets van 50/65 euro per ...
Jaa die is dus in heel mijn omgeving niet beschikbaar

3 jaar geleden

En nog een vraagje! De apotheek zegt met een spuitje puur in z’n mond doen. Nou dat was drama! Om internet lees ik dat je het kan verdunnen met melk 20 ml. Maar het moet op een lege maag?

3 jaar geleden

Wij deden t een half uur voor de voeding

3 jaar geleden

En inderdaad puur met spuitje was bij ons ook drama. Wij verdunden het met 10 a 20 ml melk

3 jaar geleden

Okee top! Dankjewel!

3 jaar geleden

Hier op een lepeltje, vanaf week 7 eet hij het zo. Misschien proberen waard?

3 jaar geleden

Reactie op Linda867

Hier op een lepeltje, vanaf week 7 eet hij het zo. Misschien proberen waard ...
Jaa ook geprobeerd en ook in een speen gedaan maar slaat hem dan weg haha

3 jaar geleden

Via Hevo consult krijg je de 1e keer volledig vergoed. Daarna 50 euro en daarna valt het onder chronische gebruik en wordt het uit de verzekering vergoed https://www.hevoconsult.nl/ Hier gebruiken we ook vloeibare omeprazol. Pedippi heet het.

3 jaar geleden

Reactie op Cis11-11

Via Hevo consult krijg je de 1e keer volledig vergoed. Daarna 50 euro en da ...
Ik kreeg van de huisarts apotheek gelijk een formulier mee om me aan te melden en kreeg het geld binnen een week terug gestort.

3 jaar geleden

Reactie op n.27

En nog een vraagje! De apotheek zegt met een spuitje puur in z’n mond doen. ...
Wij mengen het met 10ml borstvoeding en een half zakje forlax jr in de fles een half uur voor de volledige voeding.

3 jaar geleden

Wij geven Nexium. Is poeder wat je moet oplossen in water. Moet eigenlijk in 7,5 ml ofzo maar we doen het met een theelepel. Dan word het een dik papje en dat geef ik haar in de ochtend, terwijl ze plat ligt op de commode. Klinkt echt eng, maar was de enige manier dat ik het erin kreeg toen ze kleiner was. Het is tegenwoordig hap slik weg. Verschonen. Wassen. Aankleden. En dan is er wel een half uur voorbij en mag ze de eerste fles 🥰 Vanaf je volgende recept even aan de arts vragen of ze er “chronisch” op willen zetten en dan krijg je het vergoed vanaf je 2e recept. De apotheek tipte mij erover dus gelijk geregeld met de huisarts.

3 jaar geleden

Reactie op ND_

Wij geven Nexium. Is poeder wat je moet oplossen in water. Moet eigenlijk i ...
Zal het aan m’n dokter vragen! Dat zou een uitkomst zijn! Krijg nu de 126 euro terug van hevoconsult! Ik denk dat het ook iets blijvend wordt m’n zoontje is al meteen stukken vrolijker en meer zichzelf

3 jaar geleden

Inderdaad op chronisch zetten. Wij geven nexium met medicatieflesje van nuby. Dat gaat top! Wat een uitkomst! Zo'n flesje moeten ze gewoon erbij geven als tip vind ik!

3 jaar geleden

Reactie op Pien32

Inderdaad op chronisch zetten. Wij geven nexium met medicatieflesje van nu ...
Welke is dat? Heb er al meer over gehoord inderdaad! Is het deze?

3 jaar geleden

Dankjewel voor jullie tips! Ik heb van hevoconsult het gehele bedrag terug gekregen. En het recept wordt nu op chronisch gezet waardoor het vergoed wordt

3 jaar geleden

Reactie op n.27

Dankjewel voor jullie tips! Ik heb van hevoconsult het gehele bedrag terug ...
Super!!! Fijn he zn app met zn allen kunnen we elkaar helpen. Succes met de kleine!!

3 jaar geleden

Reactie op Pien32

Inderdaad op chronisch zetten. Wij geven nexium met medicatieflesje van nu ...
Ooh had ik dit maar eerder geweten ipv al dat geklooi met die spuitjes😣 Goeie tip iig voor anderen👌🏻