23 Reacties
3 jaar geleden
Welke omeprazol heb je? Wij hebben het ook gehad van Pedippi.
Dit werd vergoed door hevoconsult.nl
3 jaar geleden
En inderdaad puur met spuitje was bij ons ook drama. Wij verdunden het met 10 a 20 ml melk
3 jaar geleden
Via Hevo consult krijg je de 1e keer volledig vergoed. Daarna 50 euro en daarna valt het onder chronische gebruik en wordt het uit de verzekering vergoed
https://www.hevoconsult.nl/
Hier gebruiken we ook vloeibare omeprazol. Pedippi heet het.
3 jaar geleden
Wij geven Nexium. Is poeder wat je moet oplossen in water. Moet eigenlijk in 7,5 ml ofzo maar we doen het met een theelepel. Dan word het een dik papje en dat geef ik haar in de ochtend, terwijl ze plat ligt op de commode. Klinkt echt eng, maar was de enige manier dat ik het erin kreeg toen ze kleiner was. Het is tegenwoordig hap slik weg. Verschonen. Wassen. Aankleden. En dan is er wel een half uur voorbij en mag ze de eerste fles 🥰
Vanaf je volgende recept even aan de arts vragen of ze er “chronisch” op willen zetten en dan krijg je het vergoed vanaf je 2e recept. De apotheek tipte mij erover dus gelijk geregeld met de huisarts.
3 jaar geleden
Reactie op ND_
Wij geven Nexium. Is poeder wat je moet oplossen in water. Moet eigenlijk i ...
Zal het aan m’n dokter vragen! Dat zou een uitkomst zijn! Krijg nu de 126 euro terug van hevoconsult! Ik denk dat het ook iets blijvend wordt m’n zoontje is al meteen stukken vrolijker en meer zichzelf