4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier ook een hele gulzige eter. Met brood bijvoorbeeld geven we hem stukje voor stukje want anders propt hij alles in een keer in zijn mond. Ik heb gelezen dat het bij sommige kindjes er bij hoort en ook van zelf over gaat. Wij proberen er heel erg op te letten als we hem een koekje of zo geven dat we heel groot voordoen dat hij een stukje moet afbijten en dan goed kauwen en dan weer een nieuw stukje. Dat begint hij nu ook af en toe uit zichzelf te doen. Dus zo blijven wij het oefenen.

茅茅n jaar geleden

Ik zou mijn geen zorgen maken. Denk dat er heel wat ouders jaloers zijn op zo'n goede eter 馃槄

茅茅n jaar geleden

Bij ons precies hetzelfde, vanaf het moment dat we gaan koken tot het moment dat we daadwerkelijk gaan eten schreeuwt hij eten, eten, eten. We geven hem dan wat tomaatjes enzo en dat houdt hem enigszins rustig maar ieder hapje roept hij wel. Zodra hij wakker wordt 's ochtend of na een dutje roept hij ook meteen eten haha. Hij lust ook eigenlijk alles en eet echt heel veel maar zit gewoon op de 0 lijn van de curve dus hij zal het wel nodig hebben 馃槉 wij moeten er regelmatig heel hard om lachen, heerlijk temperamentje, maar soms als we met andere mensen eten denk je op een gegeven moment ook wel 'het mag ietsje minder kerel'

茅茅n jaar geleden

Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Onze oudste was ook zo enorm gek op eten en gaf ook nooit aan dat hij genoeg had gehad of zo. Zodra hij in de gaten had dat er ook maar iets van eten gemaakt werd was hij niet te houden. Koken als je alleen met hem thuis was was geen doen. Nu is hij 5, eet nog steeds graag en goed en lust ook bijna alles maar is er verder niet meer mee bezig. Meestal hebben kindjes op een bepaalde leeftijd dat ze heel slecht gaan eten. Hij heeft dat nooit gehad en ik denk zelf dat dat door zijn liefde voor eten is. Dus uiteindelijk alleen maar blij mee馃槉