7 Reacties

één jaar geleden

Erbij geweest tot ze sliep. Daarna 7 minuten weg moeten gaan voor het plaatsen van de buisjes. Na 10 minuten werd ze alweer wakker in mijn armen. Een beetje knuffelen en de verdoving verwerken, ondertussen wat melk gedronken. ´s middags mocht ze al naar de kinderopvang, maar heb ze thuis gehouden en wat extra knuffelen. Ondertussen in anderhalve maand al geen oorontstekingen meer gehad. Vroeger had ze er 2 per maand. Zelf heeft ze geen last gehad van de plaatsing. Nu is ze veel vrolijker omdat ze geen last meer heeft van haar oortjes

één jaar geleden

Bij ons ging het net zo soepel als hierboven beschreven. Wel pas gisteren geplaatst, dus nog afwachten of het helpt… maar hij had zoveel dubbele oorontstekingen en antibiotica gekregen dat voor ons de keuze niet zo moeilijk was… Sterkte! hopelijk komen jullie eruit wat het beste voelt

één jaar geleden

Mijn jongste zoon kreeg buisjes met 15mnd. Wat een verademing! Nooit een seconde spijt gehad. De narcose in en uit was even naar. Maar zou het nog honderd keer over doen. Oorontsteking doet gruwelijk veel pijn. Ik zou geen seconde twijfelen. Na de buisjes nog regelmatig een loopoor waarvoor druppels maar nooit meer zo ziek van de oorpijn geweest.

één jaar geleden

Hoi, Het plaatsen van de buisjes ging hier heel vlot. Als mama zijnde mag je mee tot ze slaapt en nog geen tien minuten later is je baby alweer bij je. Hier alleen de pech dat zij sindsdien om de week zware oorontsteking heeft.. enige voordeel is dat de druk van haar oor is maar omdat het ‘continu’ open is is het dus ook erg vatbaar. Werkt niet zoals gehoopt helaas.

één jaar geleden

Bij alle operaties zitten risico's aan.. Ik zou het gewoon doen, daar ga je kleine heel erg bij helpen.. Geen ervaring met mijn eigen kinderen. Maar wel in mijn omgeving met neefje/ nichtjes.. en bij hun is het allemaal prima verlopen. Geen pijn gehad ect. En alle belangrijkste het heel zoveel goeds gedaan bij hun..

één jaar geleden

In onze omgeving zijn ook buisjes geplaatst, gelukkig hebben onze kinderen ze (nog) niet nodig. Wat ik daar zie is ineens fittere kindjes die ook in hun ontwikkeling meer stappen maken. Elke keer weer een oorontsteking doet het gehoor ook geen goed door de littekens wat het elke keer achter laat op het trommelvlies. Ook de anti biotica telkens is niet alles lijkt me. Ik snap je twijfel zeker maar als ik kijk hoe het bij hun gaat kan het je alleen maar aanraden

één jaar geleden

Hier zijn vorige week buisjes bij ons zoontje geplaats. Na meerdere oorontstekingen en antibiotica kuren en dagen/nachten huilen was de keus voor ons niet moeilijk.. Ik snap je gevoel ik vond de operatie ook ontzettend spannend, maar bij ons is alles heel vlot verlopen. Op de uitslaapkamer was hij bij het wakker worden wat overstuur maar hij mocht lekker wat eten en een flesje en hij werd al snel rustig. Verder geen last meer gehad van zijn oortjes en ik merk ook echt al in 1 week verschil met praten en klanken maken.