35 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje met 10 maanden buisjes gekregen, was een spoed operatie dus geen wachtlijst gehad. Echter heeft zij ná de operatie binnen twee weken 2x heftige oorontsteking gehad gepaard met veel pijn.. de operatie zelf was echt vlot verlopen en totaal geen problemen. Ze zijn allemaal erg lief en behulpzaam natuurlijk in het ziekenhuis, ook voor de mama’s ;) Maar helaas hier dus nog steeds ziek aan de oortjes..

één jaar geleden

Reactie op Duc_je

Wow dat is al heel jong Mag ik vragen waarom hij die indicatie toen al had ...
Bij ons zeiden ze inderdaad dat ze het pas vanaf 1 jaar wilde doen.. een week na zijn verjaardag word hij nu geholpen

één jaar geleden

Reactie op Duc_je

Verwijzing is binnen. Helaas pas over 3 weken plek 🥴
Mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie zo snel worden geholpen? Wij zijn naar een ziekenhuis op een uur rijden gegaan omdat de wachttijd daar kort zou zijn, maar dat duurt toch nog 7 weken (hier in de buurt zelfs maanden). Misschien kunnen we op die manier toch eerder worden geholpen

één jaar geleden

Reactie op Liz5242728

Mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie zo snel worden geholpen? Wij zijn ...
Dit is zo balen he.. 😞 wij moesten voor de eerste oproep bij de kno arts ook 7/8 weken wachten 😞 voor de operatie zelf is hij gelukkig door de kno arts wel wat naar voren gehaald.

één jaar geleden

Reactie op MomofSeth

Dit is zo balen he.. 😞 wij moesten voor de eerste oproep bij de kno arts o ...
ja echt, zo sneu dat ze dan nog zo lang zoveel pijn hebben ☹️ wel fijn dat de operatie wel wat naar voren was gehaald bij jullie, zeg

één jaar geleden

Reactie op Liz5242728

ja echt, zo sneu dat ze dan nog zo lang zoveel pijn hebben ☹️ wel fijn dat ...
Ja na antibiotica kuur nr 4 en omdat hij nu bijna 1 is kon hij er gelukkig tussen. Want ze zeiden eerst dat die wachtlijst ook nog 2/3 maanden was. Nu kan die over 4 weken en dan zijn we er hopelijk vanaf 🍀

één jaar geleden

Reactie op MomofSeth

Ja na antibiotica kuur nr 4 en omdat hij nu bijna 1 is kon hij er gelukkig ...
nou idd 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Hopelijk komen jullie de komende 4 weken (en zeker daarna) goed door!

één jaar geleden

Reactie op Liz5242728

nou idd 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Hopelijk komen jullie de komende 4 weken (en zeker daa ...
Lief dankjewel! Hoop voor jullie dat jullie ook snel geholpen worden! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Duc_je

Wow dat is al heel jong Mag ik vragen waarom hij die indicatie toen al had ...
Ons zoontje is met een schisis (hazenlipje) geboren en daardoor erg gevoelig voor oorontsteking. Ik vond zes maanden ook jong, maar onze kno arts vertelde dat buisjes (mits de gehoorgang breed genoeg is) zelf al vanaf drie maanden kunnen worden geplaatst.

één jaar geleden

Hoi dames, hoe is het bij jullie met de kindjes? Ons zoontje heeft 7 december buisjes gehad maar ik moet zo met spoed op controle omdat hij vanaf toen al 3x een flinke oorontsteking heeft gehad met 2 heftige looporen en er nu weer een loopoor begint.. nog niet veel succes van de buisjes dus. Ben het zo beu dit ziek zijn en ik vind het zo zielig dat hij steeds zo'n pijn heeft 😞

één jaar geleden

hier zitten de buisjes nu 2 weken. geen klachten tot zover

één jaar geleden

Reactie op MomofSeth

Hoi dames, hoe is het bij jullie met de kindjes? Ons zoontje heeft 7 decemb ...
Heel herkenbaar, onze dochter heeft november buisjes gehad en 7(!!) ontstekingen daarna gehad binnen 1,5 maand tijd. Zij heeft nu vanuit de kinder en knoarts een antibiotica kuur gekregen voor vier maanden. Dit werkt als onderhoudsbeurt zodat ze iets meer weerstand opbouwen en tijd hebben voor herstel. Misschien ook wat voor jouw zoontje? Zo zielig en slopend.. Ons dochtertje is inmiddels een stuk fitter en zit hierdoor echt weer beter in haar vel.

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe_22

Heel herkenbaar, onze dochter heeft november buisjes gehad en 7(!!) ontstek ...
wat fijn! ze hadden het bij hem nu over een kuur van 6 weken.. dit heeft hij al eerder gehad. Ze hebben dit ook aan hem gegeven toen hij 9 maanden was omdat ze hem pas wilde opereren met 1 jaar en zo de tijd te overbruggen. Ik merk dat ik dit lastig vind omdat ik eigenlijk geen voorstander ben van zoveel antibiotica maar als dat het enige is wat zou helpen dan zal dit moeten. Voor nu heeft hij een combi gehad.. extra zware antibiotica en druppels en een vervolg afspraak over 2 weken om het over verdere aanpak te hebben. Ja het is echt heftig vind ik en zooo zielig. Fijn dat dit voor jullie geholpen heeft maar ook zo'n pittig verhaal. Je hoopt dat het met buisjes is opgelost maar dat is dus niet zo..

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe_22

Heel herkenbaar, onze dochter heeft november buisjes gehad en 7(!!) ontstek ...
Hee hee mijn dochter heeft 9keer oorontsteking gehad in een halfjaar tijd. Toen hebben ze haar gelijk geholpen met buisjes. Nu heeft ze de buisjes en na 2 weken . Kreeg ze flinke looporen. (Oorontsteking) wat wij nu merken is dat ze soms last heeft ondanks de druppels die ze heeft gehad en dat frustreert haar een beetje want dan wordt ze een beetje aggresief . Heb jij dit toevallig ook gehad ?

één jaar geleden

ik dacht dat buisjes dus oorontsteking verhielpen maar zoals ik het hier lees kun je dus alsnog veel oorontstekingen krijgen.