Is het de leeftijd, niet lekker, kiezen of iets anders? Als ik iets afpak wat ze niet mag wordt ze boos en driftig. Ook snel huilen en heel de dag mammamamamaa en bij mij willen zijn.
Ik herken dit helemaal niet, ze kan zo zoet zelf spelen en ze was voorheen helemaal niet zo snel boos.
Ik ben een maandje thuis omdat ik volgende maand bij mij nieuwe baan begin. Voorheen werkte ik 4 dagen en lange dagen dus soms zag ik haar sochtends en savonds niet omdat ze nog sliep of nog op bed lag.
Nu zie ik haar elke dag, heeft dit met haar gedrag te maken of is het de leeftijd? Moet ik nu streng zijn en beginnen met een duidelijke opvoeding?
Herken meer mensen dit gedrag van 1 op andere dag?
Ohh heel herkenbaar dit, mijn zoontje kan ook al boos worden. Ook zit hij nu heel erg in de eenkennigheids fase en wil de hele dag mama.
Moet wel zeggen dat mijn zoontje vanaf de geboorte al een sterke wil heeft gehad.
Nou vandaag ineens hetzelfde bij mijn dochter. Snel huilen, boos als ze iets niet mag, als je even wegloopt mamamamamama achter me aan. Mocht net niet weg bij naar bed doen...Pff. Ze is net ziek geweest. Zou ze nou weer wat hebben of toch een tandje of even een fase. Ik weet het ook niet. Hopelijk morgen weer wat beter ...