6 Reacties

13 dagen geleden

Hier ook 1 dag gehad zomaar uit t niets vanaf de middag zakte hele tijd door benen elke 2 stappen volgende dag liep die weer goed en nergens meer last van had ook paniek omdat ie ook telkens naar beentjes wees maar daarna niet meer gebeurd

13 dagen geleden

Reactie op Sprutsje

Hier ook 1 dag gehad zomaar uit t niets vanaf de middag zakte hele tijd doo ...
Oh ik hoop zo dat het bij ons ook opeens weer goed gaat. Was jouw kindje (voorafgaand)ook wat ziekjes of niet?

13 dagen geleden

Reactie op Mirritje

Oh ik hoop zo dat het bij ons ook opeens weer goed gaat. Was jouw kindje (v ...
Ja verkouden maar was die dag wel weer over

10 dagen geleden

Hoe gaat het nu met jullie?

10 dagen geleden

Reactie op Kaasje21

Hoe gaat het nu met jullie?
Lief dat je het vraagt 😊. Gisteren hebben we een controle afspraak gehad. De huisarts had in de tussentijd overlegd met de kinderarts (wat ik heel fijn vond) en die gaf ook aan dat het passend is bij een virus. Hij heeft haar weer goed nagekeken en alles was verder goed (oren, longetjes, hartje etc). Hij vond haar iets stabieler als toen hij haar dinsdag zag. Vandaag merkte ik zelf iets verbetering. Nog niet veel, maar hopelijk gaat het nu doorzetten. Wel heb ik het idee dat ze ook wat hoofdpijn heeft, ze wrijft vaak aan haar slaap en heeft dan een traanoogje. Dus dan maak ik me daar ook weer zorgen over 😊. Ze is verder wel gewoon vrolijk en wil spelen enzo. Dus dat is natuurlijk een heel goed teken. Maar man, wat kan je je zorgen maken om zo'n kleintje.

9 dagen geleden

Reactie op Mirritje

Lief dat je het vraagt 😊. Gisteren hebben we een controle afspraak gehad. ...
Nou, inderdaad ja. Ik kan me er vanalles bij voorstellen. Heel fijn dat je in elk geval een fijne dokter hebt. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat het snel opklaart!