14 Reacties

3 jaar geleden

Misschien iets in deze stijl? Met dan ipv een blouse, een tshirt en een pulletje/jasje

3 jaar geleden

Of zoiets? Een losse broek is altijd wel comfy in een vliegtuig! En je ziet hierdoor je steunkousen ook niet

3 jaar geleden

Ik had een jurkje met korte mouwen, een legging en een vest aan voor de heenweg en toen ik daar aankwam kon in zo mn legging en vest uitdoen. Vind ik erg comfortabel zitten

3 jaar geleden

Reactie op futuremommy<3

Misschien iets in deze stijl? Met dan ipv een blouse, een tshirt en een pul ...
Waar vinden we deze? Love it

3 jaar geleden

Mag ik vragen hoe lang je moet vliegen? Ik vlieg namelijk binnenkort 2 uur en een kwartier en niemand heeft mij iets gezegd over steunkousen🙈

3 jaar geleden

Ik heb net gevlogen, morgen weer. Nergens last van gehad... Ik vlieg 't liefst met een lange broek. Bij aankomst hier ook heel warm maar de broek na een uurtje al gewisseld in shortje.

3 jaar geleden

Reactie op Miri2

Waar vinden we deze? Love it
Ik heb deze via pinterest gevonden 😅

3 jaar geleden

Reactie op Amariss

Mag ik vragen hoe lang je moet vliegen? Ik vlieg namelijk binnenkort 2 uur ...
Het is 3 uren vliegen. Misschien hebben ze het bij mij aangeraden omdat ik al 39 jaar ben en bloedarmoede heb. Ze zijn me super goed aan het opvolgen.

3 jaar geleden

Reactie op Elpida

Het is 3 uren vliegen. Misschien hebben ze het bij mij aangeraden omdat ik ...
Wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Alvast een fijne vakantie gewenst!

3 jaar geleden

Wij gaan maandagmorgen op vakantie, 5 uur vliegen, ik heb zo'n oversized T-shirt jurk, met zwangerschapslegging eronder, in m'n handbagage neem ik een fietsbroekje mee, kan ik altijd omwisselen als t te warm wordt.

3 jaar geleden

Reactie op SharonBrnwd

Wij gaan maandagmorgen op vakantie, 5 uur vliegen, ik heb zo'n oversized T- ...
Hoe ver ben je nu? Wil je laten weten hoe het je is bekomen? Ik ga 4.5u vliegen als ik 29 weken ben

3 jaar geleden

Reactie op Sanne32

Hoe ver ben je nu? Wil je laten weten hoe het je is bekomen? Ik ga 4.5u vli ...
Ben nu 29+3 Zijn nu sinds dit weekend weer thuis. Weinig problemen gehad met vliegen en de autoreis. Alleen vocht vasthouden in m'n voeten en enkels, dat was ook wel te verwachten qua warmte enz. Gewoon zodra de mogelijkheid er was m'n benen omhoog gedaan.

3 jaar geleden

Ik had een lange jurk aan. Broek knelt teveel bij mij.

3 jaar geleden

Wij zijn een paar weken geleden naar Bonaire gevlogen, en ik heb ook van die kousen aangehad (niet specifiek steunkousen, maar wel sokken die speciaal voor vliegen zijn en druk geven). Ik had een beetje een wijde broek aan, beetje panterprint, dunne stof dus lekker flexibel, hij is van Vero moda. De elastische band zit onder m’n buik (geen zwangerschapsbroek, maar pas m met m’n 27 weken nog steeds). Verder zorgen dat je genoeg rondjes kan lopen door het vliegtuig en zorg dat je genoeg water drinkt! Ook op bestemming genoeg drinken, mij was gezegd 3L op een dag.