10 Reacties
2 jaar geleden
Appeltje raspen
Paar stukjes banaan
Beetje lijnzaad
Handje havermout
Sojamelk
Snufje kaneel
In de koelkast. Ik maak 3 kommetjes tegelijk, bewaar ik dus max 3 dagen in de koelkast.
S ochtends even in de magnetron, als het droog wordt wat water/sojamelk toevoegen.
Dit is altijd mijn eigen ontbijt en mijn dochtertje van 9 maanden krijgt ook altijd wat hapjes. Vindt ze heeeerlijk!
2 jaar geleden
Ik maak voor mezelf altijd met gewone melk met fijne havermout en kaneel. Hier eet hij af en toe ook wat hapjes vind en vind het heerlijk. Hij is 11 maanden dus gewone melk mag al bijna, zo went hij ook alvast een beetje aan de smaak van gewone melk en kan je ook makkelijk overstappen van fles voeding naar melk.
Natuurlijk staat overal dat gewone melk niet aangeraden wordt voor het eerste jaar. Maar het is toch gek dat het met 11 mnd en 30 dagen niet mag en met 12 mnd ineens alles 😆
2 jaar geleden
Reactie op Noom92
Ik maak voor mezelf altijd met gewone melk met fijne havermout en kaneel. H ...
Haha ja precies helemaal met je eens hoor!🙈 Dat kleine beetje, zijn er hier zelf ook niet echt "streng" in
2 jaar geleden
Reactie op Noom92
Ik maak voor mezelf altijd met gewone melk met fijne havermout en kaneel. H ...
Dat voel je helemaal goed aan. Start Solids app kan je dit soort dingen mooi terug vinden. Echt als drinken wordt het niet aangeraden omdat het in grote hoeveelheden waarschijnlijk nog niet goed verteerd wordt en er minder calorieën in zitten dan moedermelk of kunstvoeding. Maar kleine beetjes in een gerecht kan prima! 👍

2 jaar geleden
Met jullie tips het gemaakt! 2 kleine porties om te proberen. Ben benieuwd morgen ochtend 🤗