7 Reacties

5 maanden geleden

Jup hier ook.. heb inmiddels maar broekjes gekocht.. Maar als hij gepoept heeft is het echt drama.. mezelf heel hard inhouden om niet boos te worden.

5 maanden geleden

Hier ook 20 maanden en eigenlijk altijd al drama. Met broekjes iets makkelijker maar hij is sterk en poept 3-4× per dag, ik houd hem bijna niet. Doe t nu op de grond en leg mn been over hem heen zodat ie niet kan draaien... als ik zie hoe gezellig sommige kindjes zijn bij verschonen...

5 maanden geleden

Ja hier ook al tijdje over op broekjes maar het maakt niks uit. Ze heeft kort geleden een blaasontsteking gehad en sinds dien is t eigenlijk drama… 😥

5 maanden geleden

Hier ook zo'n drama king 🤣 Ik geef hem meestal iets in zn handen wat hij normaal niet mag hebben ofzo. Zoals het potje sudocreme. Die maakt hij dan zelf open en doet alsof hij zalfje smeert. Kind blij en ik mag zn luier verschonen zonder blauwe plekken 🤣🙈

5 maanden geleden

Hier ook al lang over op broekjes. Doe het meestal staand , dat helpt iets. En regelmatig gewoon op de wc zetten. Alles watie daar doet scheelt weer een luier en een strijd🤣

5 maanden geleden

Hier ons kleintje normaal ook drama om te verschonen maar deze week geleerd “bips omhoog” waardoor ze het helemaal te gek vindt 😁 wij hebben de losse verschoningskussen ook op de zetel en ze gaat nu zelf liggen om verschoond te worden 🙈

5 maanden geleden

Hier ook, maar blijft consequent en elke dag hetzelfde riedeltje doen. Uiteindelijk wordt het elke dag minder. En ik gebruik broekjes idd