11 Reacties
vorige maand
Peuter uitschuifbed van Ikea. Gaat tot 200cm dus beetje best of both worlds. Heeft halfhekjes en onze rollebol is er nog nooit uitgevallen (nu op 140, ze is bijna 3)
https://www.ikea.com/nl/nl/p/minnen-meegroeibed-wit-s29123958/
vorige maand
Wij hebben dat bedhuisje van Petite Amelie, van 160x80 (“maison”). Die is fijn, maar eigenlijk ook echt al wel heel groot. Ze ligt met haar hoofd sowieso het liefst tegen het hoofdeinde en dan komt ze met haar voeten bijna bij begin van de opening van het hekje zegmaar. Het is een klein meisje (zeker niet klein voor haar leeftijd trouwens!) in een groot bed haha. Maar we hebben het aan het voeteneinde ook gezellig gemaakt met knuffels.
De breedte is heel lekker zodat je er naast kan liggen om een boekje samen te lezen.
Ik ben heel blij dat we niet een nóg groter bed hebben gekozen. En dit is prima, maar een nog kleiner tussenmaatje was misschien ook wel fijn geweest.
vorige maand
Wij hebben gelijk een eenpersoons genomen. Een simpele van de ikea. Met een los hekje. Die hebben we bij het hoofdeinde gedaan. Krukje erbij, en nou kan hij er zelf in- en uitklimmen.
Achteraf gezien hadden we wel een betere matras moeten nemen
Mijn man en ik belanden nog best vaak bij hem in bed.
vorige maand
1 persoons bed huisje van petit Amélie. Daar zit ook een antival hekje aan.
In de zomervakantie heeft mevrouw afwisselend in een 1 of 2 persoonsbed geslapen en dat ging beide goed. Ik zie daarom het punt niet van een peuterbed 😅 (behalve geld uit onze zakken kloppen)
vorige maand
Jaa ook gelijk een eenpersoonsbed gekocht (ook het huisje van Petit amelie). Liep met dezelfde vraag als jij rond, maar van de zomer de keuze gemaakt van ledikant over op een eenpersoonsbed. Ging direct goed! Ik geloof ook niet in het peuterbed..
vorige maand
Wij zijn ook gewoon meteen overgestapt naar een eenperoonsbed met aan de zijkant wel nog een hekje.. Dat gaat vanaf het begin super goed