10 Reacties
één maand geleden
Ik vind het ook héél heftig... en ik zit óók aan de chemo. Hij wilt bijna niet meer slapen🫣
één maand geleden
Hier ook hij wilt allen nog maar in onze bed slapen en anders is het huis echt teklein als die ze zin niet krijg
één maand geleden
Even afkloppen, maar het gaat hier best goed, heeeeel af en toe dat ze boos is. Maar echte driftbuien die ken ik niet
één maand geleden
Ik klop ook even af mijn dochter gedraagt zich eigenlijk tot nu toe nog voorbeeldig maar bij ons op de boerderij kan ze zich ook heel de dag goed uitleven haha. Ze zit alleen in een fase dat ze niks met papa wil als papa iets doet of zegt is alles nee en ze wil en doet niks wat hij zegt dat is wel lastig soms 🫣 hoop voor degene die er last van hebben dat de fase snel voorbij is 🥺
één maand geleden
Extreem pittig!
Nu ook een kleine van 2 weken oud erbij.
Onze dochter van 2 luistert zo slecht en is echt een uitdager. Als je nee zegt, het toch blijven doen. Ook continue op alles nee zeggen, heel vermoeiend.
Ik ben echt op zoek naar tips hoe je je peuter van 2 jaar oud beter leert luisteren
één maand geleden
Reactie op joyinaya
Extreem pittig!
Nu ook een kleine van 2 weken oud erbij.
Onze dochter van ...
Tip lees het boekje de kleine koning(in). Staan heel veel handige tips in.
Bijvoorbeeld dat nee dus niet werkt, ik ben het anders gaan aanpakken en merk zoveel verschil.
Geen nee zeggen maar een alternatief aanbieden. Of zeggen dit mag niet ga maar….
En juist benoemen/complimenteren als ze goed aan het spelen of helpen zijn.
één maand geleden
Hier ook een pittig dame die goed weet wat ze wilt. Als het niet gaat zoals zij wilt, is het huilen en op de grond liggen.
Maar ook echt uitdagen. Ze weet dat bepaalde dingen niet mogen en dan toch doen en kijken of wij het wel zien. Momenteel slaat ze ook regelmatig, heel vervelend.
Ook een kleine van bijna 12 weken hier. En zeker tijdens de voedingsmomenten dingen doen die niet mogen.