Op advies van cb ivm niet praten zijn wij vorige week begonnen met onze dochter 2dagen in de week na de peuterspeelzaal te brengen , eerste dag huilen natuurlijk, juffen hebben foto's gestuurd maar als moeder zijnde kon ik op deze foto's aan haar gezicht zien dat ze totaal niet op haar gemak was.
2de zodra we de parkeerplaats opreden al prui lip eenmaal uit de auto wilde ze niet lopen wilde er niet heen , uiteindelijk gelukt heeft de juf haar huilend na binnen getild.
Nu hebben wij haar afgelopen weekend een paar uurtjes naar haar tante gebracht zoals we vaker doen, maar daar begon ze nu ook moeilijk te doen op het moment dat wij weg wilde gaan, gister wilde we haar aankleden om naar een kerstmarkt te gaan begon ze ook al te huilen.
Mijn gevoel zegt niet meer brengen blijkbaar heeft het teveel invloed op haar, mijn man zegt doorbijten is wennen. Wat is jullie advies, mening?
Ter info ze is 2 jaar, staat op de wachtlijst om te testen op autisme en het enige wat ze zegt is papa mama verder praat ze niet.