14 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga de kleertjes gewoon met ons eigen wasmiddel wassen.

3 jaar geleden

Reactie op ellenk91

Ik ga dat ook doen. 🤗

3 jaar geleden

Ik was het gewoon met het wasmiddel dat wij zelf ook gebruiken. Alleen geen wasverzachter

3 jaar geleden

Ik gebruik neutral en ariel. Beide koop ik ze op plein.be of plein.nl, waar ze de beste promotie op het moment hebben. (Ps, ik koop altijd in groot aan. Mijn mama en zus weten altijd dat ze hier terrecht kunnen als hun wasmiddel plotsnop blijkt te zijn op een zondag 🙈)

3 jaar geleden

Reactie op ellenk91

Ja daar zit ik dus ook over te twijfelen. Gebruik je vloeibaar of pods ?

3 jaar geleden

Reactie op Nariran

Ik gebruik neutral en ariel. Beide koop ik ze op plein.be of plein.nl, waar ...
Oh thx voor de tip. Ga ik zeker even op kijken. Hahahahha altijd handig een grote inkoop. 😅

3 jaar geleden

Oh thx voor de tip. Ga ik zeker even op kijken. Hahahahha altijd handig een ...
Het is echt veel goedkoper ook, zeker als je het vergelijkt met de supermarkt én aan je voordeur geleverd! Vloeibaar en poeder zijn trouwens beter dan pods. Het omhulsel lost niet volledig op en blijft ergens in je machine plakken. 😉

3 jaar geleden

Ik ga de babyspullen in eerste instantie gewoon met ons normale waspoeder + biotex wassen. Mocht de baby er toch gevoelig voor zijn halen we pas ander wasmiddel ☺️

3 jaar geleden

Ja daar zit ik dus ook over te twijfelen. Gebruik je vloeibaar of pods ?
Vloeibaar. Ik merkte met de pods dat ik vlekken kreeg in kleding.

3 jaar geleden

Ik ga ook voor Neutral want vind de standaard wasmiddelen te "aggressief" voor zowel m'n eigen huid als de babyhuid. Attitude is ook een goede bio keuze en Seepje ook. Wel idd allemaal wat prijziger, maar ik zie het als investeren in onze gezondheid. Desnoods kan je er nog voor kiezen om je eigen kleding en baby kleding apart te wassen als de kosten te hoog worden en je voor jezelf de standaardmerken wel prima vindt 😁 Goede tip van die plein.nl! Ga ik ook eens ontdekken 🙊

3 jaar geleden

AH puur, zelfde als neutral maar dan goedkoop.

3 jaar geleden

Tip van mijn moeder ( 20+ jaar kraamverzorgster) het probleem ligt vaak niet bij het wasmiddel, maar de wasverzachter. Daarvan blijft er meer middel achter in de kleding en dat geeft de irritatie. Vaak is stoppen met wasverzachter al genoeg

3 jaar geleden

Neutral, en ik spoel altijd extra

3 jaar geleden

Reactie op Judith-Nl

Tip van mijn moeder ( 20+ jaar kraamverzorgster) het probleem ligt vaak nie ...
Oh die had ik nog niet eerder gehoord. Thx voor de tip !