13 Reacties
3 jaar geleden
Ik herken je pijn & volg gelijk even.
Ik heb volgende week met de fysio afgesproken dus ben benieuwd of die wat kan doen (combi met bekken en lage rug pijn)
3 jaar geleden
Ik heb niet dat het constant pijn doet, maar wel het idee dat het meer gezwollen is dan normaal en wel dat het gevoeliger is met bukken etc..
3 jaar geleden
Klopt, bekkenpijn, omdat de boel daar verweekt omdat de baby er doorheen moet.. waarschijnlijk vooral bij asymmetrische bewegingen? Schuin opstaan ofzo?
Ik zou in ieder geval snel naar een bekkenbodemfysio gaan, die kan tips geven en je behandelen. Sommige hebben lange wachttijden namelijk, dus ik zou niet wachten tot het te erg wordt.
3 jaar geleden
Ik heb er ook al een tijd last van (ben nu 29 weken). Het kan idd bandenpijn zijn. Maar ons meisje ligt in de stuit en met haar billen in mijn bekken/schaambeen. Dus bij mij komt het waarschijnlijk door. Ben benieuwd als ze niet in de stuit lag of ik er dus ook last van zoi hebben...
3 jaar geleden
28+ 6.
Inderdaad combinatie van bekken/bandenpijn en harde buiken, bij mij ook de stuitligging. Donderdag extreme pijn gehad een paar uur lang steken onder in de buik tot de vagina en zo terug via de achterkant naar de rug. Later is het minder geworden. Volgende dag weer het zelfde. VK gebeld en die gaf aan te druk en te weinig rust. Zolang het niet wee achtig aanvoelt en om de paar minuten kan het geen kwaad, ook geen bloedverlies. Buik is elke keer zo hard als een plank.
3 jaar geleden
Jaa, hier al een aantal weken hetzelfde gevoel. Ik heb mij aangemeld bij de bekkenfysio. Heeft inderdaad te maken met het verweken van alles.
Ik vind het fijn om naar de fysio te gaan voor tips en adviezen en het behandelen.
De pijn zal alleen niet meer helemaal weg gaan voor de bevalling, aangezien er alleen maar meer druk op komt.
3 jaar geleden
Herkenbaar. Hier ook rond 28 weken. Had gelukkig afspraak bij de bekkenfysio staan. Verloskundige vertelde zoals hier ook al te lezen, dat het verweekt en dat geeft een beurs gevoel
3 jaar geleden
Same here en kleine ligt ook in stuit ben nu 30 wk… geen schaambot meer over net of ik een flinke trap in mijn kruis heb gehad.