Heyhoi ,
Mijn dame van 19 maand begint echt pittig te worden. Ze heeft echt een eigen wil , opzich niet erg maar soms loopt het echt uit de hand. Ze wil laatste dagen niks eten alles is nee nee nee. Als het aan haar ligt gooit Ze zo haar bord eten op de grond. Corrigeren, boos worden niks helpt. Ook kan ze veel boos zijn en lang huilen als iets niet gaat zoals zei wil. Ook slaapt ze sinds ze 7 maanden is heerlijk door en valt ze uit zich zelf in slaap , dat is nu ook heel anders. Huilen krijsen tot dat 1 van ons naast haar komt zitten of dat ze bij ons ligt. Soms laten we haar huilen tot ze in slaap valt maar dat kan me moeder hart niet elke dag aan. Ze heeft ook echt wel vrolijke momenten en ze is echt een heerlijk kind. Maar soms heeft ze van die momenten dat ik denk, Kind ik kan je wel achter het behang plakken. Nog meer moeder moet deze pittige fase ? Hoe gaan jullie hier mee om ?
Ooh lijkt net of ik dit zelf heb geschreven. Hier precies hetzelfde. Blijf achter der aanlopen. Overal aanzitten, omhalen en keijgt ze der zin niet dan op de grond liggen krijsen. En idd ook s avonds meer huilen en snachts tussenin.