18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dat ook! 😳 Bepaalde kleding staat echt niet meer mooi nu. Inmiddels 7 maanden na zwangerschap en niet weer terug naar t oude. Nu sport ik ook niet, misschien dat t daardoor komt.

2 jaar geleden

Hier heb ik laatst iets over gelezen op de Instagram pagina van sterkher. Het heeft er o.a. mee te maken dat de bekkenbodem anders staat geloof ik. Als je haar op zoekt “sterkher” en dan naar een filmpje gaat van 18 mei, vind je hier meer over. Ergens anders staat ook een filmpje over oefeningen die je kunt doen. Ik herken het overigens ook helaas.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Ik baal daar ook echt van!

2 jaar geleden

Wat winterbaby22 hierboven zegt idd, kijk eens op de insta van sterkher. Kort gezegd: omdat we in onze zwangerschap veel meer gewicht van voren hebben gedragen, compenseert het lijf door een kanteling in het bekken, waardoor het lijkt alsof je minder bil hebt. Na de zwangerschap moeten veel van ons dan ook weer een nieuw bewegingspatroon aanleren. Let bijvoorbeeld maar eens op of je vaak spanning in je billen hebt. Wat ook meespeelt is de verzwakking van het bindweefsel. Hierdoor compenseren andere structuren voor het verlies aan stevigheid en dit kan ook bijv vanuit je bekken komen.

2 jaar geleden

JA 🥲

2 jaar geleden

Aha, ik heb dit ook. Dacht dat het ermee te maken had dat ik minder sport (eerst rende ik 40 km per week en nu maar 5-10). Dan toch maar de sportschool weer induiken voor wat krachtoefeningen… alleen wanneer? Geen tijd…

2 jaar geleden

Hier is het zo: alles wat rond was is plat en alles wat plat was is rond 😂😂😂😂😂

2 jaar geleden

Ja bizar! Ik had het na de eerste al, nooit meer terug gekomen… maar ook niks voor gedaan qua sport ofzo 😅

2 jaar geleden

Reactie op Milou_A

Hier is het zo: alles wat rond was is plat en alles wat plat was is rond 😂 ...
🤣🤣🤣 echt hè

2 jaar geleden

Ja hoor hier ook helaas!🙄 Misschien toch maar weer beginnen met squats enzo 🙈
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Jaaaaa hier ook. Eerste paar dagen na de bevalling in bed gelegen door veel bloedverlies, bizar hoeveel spiermassa je verliest. Ik heb echt geen kont meer 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Milou_A

Hier is het zo: alles wat rond was is plat en alles wat plat was is rond 😂 ...
Die mag op een tegeltje. Dat mogen ze bij 24 baby wel als forumcadeautje rondsturen 😉

2 jaar geleden

Hier ook! Haha. Al merk ik ook dat ik veel dunner ben dan voor de zwangerschap hebben jullie dit ook? Nu ben ik sowiso wel tenger van meid maar toch. Plat, slap en dun…. 🥲

2 jaar geleden

Komt omdat onze heupen breder geworden zijn na de bevalling!

2 jaar geleden

Zie je

2 jaar geleden

Oh joh ik dacht dat het te maken had met de borstvoeding. ‘Breastfeeding pancake but’ heet dat 😂 maar het komt dus ook niet meer terug … jammer 🙈

2 jaar geleden

Herkenbaar en komt (helaas) niet vanzelf terug. Oefeningen doen! 💪🏽🍑

2 jaar geleden

Reactie op meisjemeisje

Komt omdat onze heupen breder geworden zijn na de bevalling!
Ja dit heb ik ook!! Had zulke mooie billen, ook tijdens de zwangerschap nog. Nu wel mooie bredere heupen maar mijn billen zijn een stuk minder