8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Geen ervaring maar pfoe ziet er wel heftig uit inderdaad. Wil je laten weten wat de dokter zegt? Ben wel benieuwd.. 馃

茅茅n jaar geleden

Zelf geen ervaring mee, maar lijkt het op ringworm?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chantalld

Geen ervaring maar pfoe ziet er wel heftig uit inderdaad. Wil je laten wete ...
Ja ze vond het zelf wat lastig maar hier lijkt het wel erg rood. Maar ze denkt eczeem馃槄 Dus als t binnen 3 dagen niet over is met een speciaal zalfje gaan ze verder kijken..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Melisduijf

Zelf geen ervaring mee, maar lijkt het op ringworm?
Ja dacht ik dus ook maar ze denken eczeem 馃槄

茅茅n jaar geleden

Ik moet ook gelijk denken aan ringworm. (Is geen worm, maar een schimmel). Mijn zoontje heeft dit gehad in 2e, 3e en 4e maand van zijn leven. Antischimmel cr猫me smeren en elke dag schone kleren aan en elke dag schoon beddengoed/slaapzak. Vooral die schone slaapzak zat ons nog wel eens in de weg. Er zijn ook types eczeem of allergie die er ongeveer zo uitzien.

茅茅n jaar geleden

Ringworm! Heel duidelijk, maaaaar ik ben geen arts dus ik zou deze foto even opsturen naar je huisarts en dan krijg je waarschijnlijk een anti schimmel cr猫me. Die je ook bij de drogisterij kan kopen trouwens (goedkoper)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Itsy

Ringworm! Heel duidelijk, maaaaar ik ben geen arts dus ik zou deze foto eve ...
Ik ben bij de dokter geweest gister want de foto konden ze niet goed beoordelen. Ze denken eczeem omdat het schilfers heeft en de randen waren in de middag minder rood馃槄

茅茅n jaar geleden

Een vriendin van mij had ook een keer iets dat daar op lijkt en dat kwam bij haar als reactie op kiwi. Dag later was het weg