5 Reacties

één maand geleden

Hier ook nog maar weinig woordjes hoor. Ze zegt al maanden mama maar papa zegt ze sinds haar 2e verjaardag pas🤷‍♀️ maar begint nu wel ineens meer te kletsen dus ik vertrouw er wel op dat het losloopt

één maand geleden

Onze dochter zegt pas sinds een paar week woordjes. Ook papa en mama zei ze tot voor kort niet. (Is ook van 15-11) Daarvoor was het alleen maar dat gebrabbel. Ze toont nu pas echt interesse in hoe dingen heten en praat steeds meer na. Ik heb me er wel even zorgen om gemaakt maar merk nu dat ze t op haar tijd alsnog doet. En vind ze het ook echt leuk. Komt vast helemaal goed🥰

één maand geleden

Hier wordt er ook veel gebrabbeld maar nog weinig echte woorden. Mijn eerste was ook niet zo snel met woordjes, maar daar ging het opeens vanzelf. Ik denk dat het praten bij de tweede ook wel vanzelf komt.

één maand geleden

Zij moet maar zinnen met 3 woorden kunnen. Ik denk dat het goed komt. Mijn nichtje brabbelde ook veel, pas na haar 2e verjaardag was zij verstaanbaar. Doet het nu goed op school.

één maand geleden

Die van mij is van 4-11 zegt enkel, papa mama daar kijk oh. Maar zij heeft nu 2 maanden buisjes en doet nu wel andere klanken proberen maar praat ook niet. Zij gaan januari naar de peuter en heeft ze dus ook recht op VVE