13 Reacties

2 maanden geleden

Ik vind Blijdorp een erg leuke dierentuin voor hele kleintjes. Mooi Oceanium, veel dieren zijn goed van dichtbij te zien, goede afwisseling tussen binnen/overdekt lopen en buiten. + een hele grote binnen én buitenspeeltuin die ook leuk zijn voor tweejarigen.

2 maanden geleden

Reactie op Veer21

Ik vind Blijdorp een erg leuke dierentuin voor hele kleintjes. Mooi Oceaniu ...
Ziet er leuk uit! Zo’n oceanium is inderdaad ook altijd leuk voor de kleintjes. Dankjewel voor de tip (rond die tijd is deels overdekt ook fijn)!

2 maanden geleden

Dierentuin Amersfoort is ook een leuke. En de Apenheul is ook een aanrader. Vond onze dochter fantastisch. De Flierefluiter is een leuke (outdoor) speeltuin maar geen idee in welke regio je zit. Burgers zoo is ook heel mooi

één maand geleden

Is de Efteling echt leuk voor kindjes van 2 en 4? Ik heb het idee dat je amper wat kunt doen met die kleintjes daar dus het lijkt me zonde geld en twijfel daardoor heel erg om te gaan.

één maand geleden

Pantropica, Schateiland Zeumeren, BurgersZoo, SprookjesWonderland, Julianatoren, Nijntje museum, Avonturen Boederij Molenwaard, Plopsa Indoor. Moet vast wat leuks tussen zitten 😊

één maand geleden

Reactie op Pippi5

Pantropica, Schateiland Zeumeren, BurgersZoo, SprookjesWonderland, Julianat ...
We zijn vandaag naar Pantropica geweest (niet voor z’n verjaardag), maar dat was echt heeeeel leuk. Dikke tip voor andere lezers! Ook echt met deze leeftijd (2 jaar)

één maand geleden

Wildlands! Voor deze leeftijd hartstikke leuk omdat het ook een beleefpark is.

één maand geleden

Reactie op Brokkelster

We zijn vandaag naar Pantropica geweest (niet voor z’n verjaardag), maar da ...
Jaaa zeker mee eens! Hier een jaarkaart (woon op 40 minuten rijden) en wij gaan semi-regelmatig. Ze vermaakt zich altijd enorm 😄

één maand geleden

Inmiddels is het park dicht volgens mij. Maar het Sprookjespark in Enkhuizen. Dat is onwijs leuk! We zijn er in de herfstvakantie geweest met onze kinderen van 5 en 2 jaar. Gewoon perfect voor deze leeftijd en ook nog betaalbaar.

één maand geleden

Reactie op Sharkie89

Is de Efteling echt leuk voor kindjes van 2 en 4? Ik heb het idee dat je am ...
Ik zou het zelf niet doen. Als je kijkt wat het kost en wat ze er op die leeftijd kunnen is het inderdaad zonde van het geld. Wij zijn vorige maand met onze 6-jarige geweest. Hij is vrij groot waardoor hij bijna overal in mag, dan loont het zich tenminste. Onze 2-jarige hebben we thuis gelaten, hij heeft er niets aan

één maand geleden

Reactie op Marleen1987

Inmiddels is het park dicht volgens mij. Maar het Sprookjespark in Enkhuize ...
Klopt inderdaad! Gaat tegen de kerstdagen wel weer open voor iets van 2 weken? Dan is het een ‘winterwonderland’. Heb je niks aan voor de verjaardag van je kindje maar wie weet nog wel leuk als activiteit tegen die tijd😎

één maand geleden

Wij vinden zooparc Overloon heel leuk. Niet super groot dus met kleintjes echt heel goed te doen. Op sommige stukken en tussen de dieren lopen en dat is, groot of klein, leuk om te doen

één maand geleden

Reactie op ScherpeMaartje

Wij vinden zooparc Overloon heel leuk. Niet super groot dus met kleintjes e ...
Idd, Zooparc is top. Gaan er geregeld heen.