13 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Veer21
Ik vind Blijdorp een erg leuke dierentuin voor hele kleintjes. Mooi Oceaniu ...
Ziet er leuk uit! Zo’n oceanium is inderdaad ook altijd leuk voor de kleintjes. Dankjewel voor de tip (rond die tijd is deels overdekt ook fijn)!
één maand geleden
Reactie op Pippi5
Pantropica, Schateiland Zeumeren, BurgersZoo, SprookjesWonderland, Julianat ...
We zijn vandaag naar Pantropica geweest (niet voor z’n verjaardag), maar dat was echt heeeeel leuk. Dikke tip voor andere lezers! Ook echt met deze leeftijd (2 jaar)
één maand geleden
Inmiddels is het park dicht volgens mij. Maar het Sprookjespark in Enkhuizen. Dat is onwijs leuk! We zijn er in de herfstvakantie geweest met onze kinderen van 5 en 2 jaar. Gewoon perfect voor deze leeftijd en ook nog betaalbaar.
één maand geleden
Reactie op Sharkie89
Is de Efteling echt leuk voor kindjes van 2 en 4? Ik heb het idee dat je am ...
Ik zou het zelf niet doen. Als je kijkt wat het kost en wat ze er op die leeftijd kunnen is het inderdaad zonde van het geld. Wij zijn vorige maand met onze 6-jarige geweest. Hij is vrij groot waardoor hij bijna overal in mag, dan loont het zich tenminste. Onze 2-jarige hebben we thuis gelaten, hij heeft er niets aan
één maand geleden
Reactie op Marleen1987
Inmiddels is het park dicht volgens mij. Maar het Sprookjespark in Enkhuize ...
Klopt inderdaad! Gaat tegen de kerstdagen wel weer open voor iets van 2 weken? Dan is het een ‘winterwonderland’. Heb je niks aan voor de verjaardag van je kindje maar wie weet nog wel leuk als activiteit tegen die tijd😎
één maand geleden
Wij vinden zooparc Overloon heel leuk. Niet super groot dus met kleintjes echt heel goed te doen. Op sommige stukken en tussen de dieren lopen en dat is, groot of klein, leuk om te doen