19 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochter doet der dutjes ook bijna altijd in bed, maar als we een dagje weggaan dan valt ze wel gewoon in slaap in de buggy, wel wat korter dan normaal maar gaat gewoon prima erna

5 maanden geleden

Mijn dochter slaapt ook nooit in de buggy dat maakt het soms zo lastig hè… misschien is het een idee om hem vroeg wakker te maken zodat hij in de auto inslaap valt naar het pretpark toe? Of slaapt hij ook niet in de auto?

5 maanden geleden

Ik zou me er niet te druk om maken. Hier ook een dochter die eigenlijk altijd haar dutjes doet in bed, maar als we een dagje weg gaan en lekker aan de wandel zin valt ze vanzelf om. En als ze dit niet doet maak ik me daar ook niet druk om, dan valt ze misschien onderweg naar huis nog wel even om. En zo niet san niet, voor een keer is dat echt geen ramp. Anders kun je nooit iets ondernemen op deze leeftijd😅.

5 maanden geleden

Onze slaapt nooit in de buggy, maar op zo'n dag wel haha. Dan zijn ze ook sneller op. Welk park gaan jullie??

5 maanden geleden

Wij zijn afgelopen zondag naar de dierentuin geweest met onze zoon van 20 maanden. Hij had al niet meer in de kinderwagen geslapen sinds vorige zomer en hij slaapt normaal van 12u30 tot 14u30. Wij vonden het ook spannend, maar hij heeft uiteindelijk van 14u tot 15u in de kinderwagen geslapen. 😊 Wij hebben onze grote kinderwagen meegenomen ipv de buggy, omdat hij daar toch lekkerder in zit/ligt. Hij heeft de hele voormiddag zelf gelopen en veel gespeeld, iets na de middag vroeg hij zelf om in de wagen te gaan zitten. Nog even met hem rondgelopen in de zitstand en daarna plat gelegd, white noise op, zonneklep zo ver mogelijk uitgeklapt en even rondjes gelopen op een rustig stuk van het park. Hij heeft heel even gejammerd, maar viel toen toch vrij vlot in slaap. Daarna was hij meteen weer super vrolijk en actief. Een keer een kortere of zelfs geen dut is inderdaad niet zo erg. Dan 's avonds maar gewoon op tijd naar bed. 😊 Veel plezier!

5 maanden geleden

Wij nemen dan altijd haar knuffel van in bed mee en zeggen als we ze in de auto zet slaap maar een beetje het is ver rijden en geven vervolgens haar knuffel. Meestal slaapt ze dan wel. Dit doet we zowel in de heen als de terug rit, op die manier kunnen we het middagslaapje omzeilen. Zeker niet ideaal voor alle dagen, maar zo tijdens een uitstapje is het wel ideaal. Dan kunnen zowel de kindjes als wij genieten, wat ook hoog nodig is soms 😅

5 maanden geleden

Vooral niet te druk maken.. hoe drukker jij je maakt, hoe kutter het loopt, ben ik altijd van mening Laat het lekker op zijn beloopt, als die moe is gaat hij vast wel slapen. En anders maar niet.. volgende dag weer met het ritme mee. Kan prima wel even keer anders lopen. Als je daar allemaal rekening mee moet houden. Dan kun je ja niks meer doen.. kan je beter jezelf opsluiten in huis.. Heb me nooit druk gemaakt om een slaapje als we weg gaan.. en nog steeds niet.. En met meerdere kindjes kan dat ook niet..want dan loopt een rimte nooit zoals je wil. Ivm met alle afspraken of school ect.. Lekker genieten van je dagje pretpark met je kindje en familie ! Veel plezier alvast

5 maanden geleden

Ik snap je volkomen! Wij waren 2 weken geleden in disneyland met onze dochter van 1.5 en slaapt ook nooit in de buggy... wat ik deed is haar speen met speendoek appart houden en knuffeltje mee normaal gaat ze tegen 11.30 / 12 uur na bed maar ik zag dat ze moe werd en hield dr net wat langer wakker als normaal speen erin knuffel buggy plat en hup ze sliep met 5 min.. nooit verwacht! Al sliep ze 1 uurtje.. normaal thuis 2 a 2.5 uur.. we waren natuurlijk van 9.30 tot 23 uur savonds in het park ze sliep van 12 tot 13 en van 19 tot 20 daarna wakker en ze was goed te pas en sliep in hotel direct en hele nacht door. 2e dag sliep ze zelfs 3 uur lang in de buggy!! Go with the flow mama komt allemaal goed ♡♡♡

5 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Ik snap je volkomen! Wij waren 2 weken geleden in disneyland met onze docht ...
Dankjewel voor je super lieve reactie! Dit stelt me echt gerust ❤️

5 maanden geleden

Reactie op futuremommy<3

Dankjewel voor je super lieve reactie! Dit stelt me echt gerust ❤️
Graag gedaan 🩷 geniet lekker van de dag samen xx

5 maanden geleden

Bij ons hebben ze altijd in de kinderwagen/buggy geslapen als we een dagje weg gaan. Soms slapen ze lang en soms kort. Bij korte slaapjes slapen ze vaak ook in de auto. Daarna gaan ze gewoon weer in het normale ritme mee. Mijn ervaring is dat zo'n dagje niks uit maakt. En dat je gewoon lekker kan genieten!

5 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Ik snap je volkomen! Wij waren 2 weken geleden in disneyland met onze docht ...
Vond ze het leuk disney wij gaan ook en kon ze een beetje ergens in onze zoon is wel al ouder 22 manden als wij gaan

5 maanden geleden

Reactie op liefstemama123

Vond ze het leuk disney wij gaan ook en kon ze een beetje ergens in onze zo ...
Ze vond het geweldig! We hadden ontbijt met de figuren en ze is in alle attracties meegeweest op de achtbanen na!

5 maanden geleden

Wij zijn vorige maand naar de Efteling geweest. Hebben de kinderwagen meegenomen want daar ligt ze meer comfortabel in dan in een buggy. Al die tijd rechtop gehouden en zodra ze moest slapen plat gelegd en kap naar beneden. Even knuffeldoekje en speen en ze was zo vertrokken. Als ze moe zijn slapen ze echt wel

5 maanden geleden

Twee weken terug naar de Efteling geweest. Wij hadden ook de kinderwagen meegenomen ipv de kleinere buggy omdat deze wel helemaal plat kan. Toen ze moe begon te worden hebben we deze gekanteld en na 5 minuten lopen was ze vertrokken. Je kan eventueel een extra doek meenemen zodat het wat donkerder is wanneer je zoon dat nodig heeft om te slapen.

5 maanden geleden

Die van ons slaapt al niet meer in de kinderwagen sinds we de reiswieg er niet meer op hebben zitten 🤷‍♀️ Wij gaan gewoon op pad en dan slaapt ze maar niet overdag.. Gaat ook altijd helemaal prima. Ze is zo onder de indruk van alles en heeft overal zoveel plezier in.. Haar motto is “bijzijn is meemaken” 😅 Vaak valt ze onderweg naar huis dan wel in slaap in de auto, niet ideaal, maar heeft hier ook nog geen problemen opgeleverd! Niet te druk maken, komt vast goed 😉

5 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Ze vond het geweldig! We hadden ontbijt met de figuren en ze is in alle att ...
Oke top dan hoop ik dat onze zoon het ook leuk vind

5 maanden geleden

Reactie op liefstemama123

Oke top dan hoop ik dat onze zoon het ook leuk vind
De medewerkers doen er ook alles aan om je kindje goed te laten voelen! Onze dochter wou in de attractie toen die net ging rijden op schoot ze stopten en deden beugels los zodat dat kon en gingen verder echt heel fijn

5 maanden geleden

I feel you! Nu mijn zoon ouder is, kan hij beter tegen iets minder slaap. Heel af en toe dus een dagje weg zonder slaap kan best. Want hij heeft echt last van fomo, dus slapen in de wagen: écht niet. ‘s avonds vroeg naar bed en de dagen er na weer normaal!