4 Reacties
8 maanden geleden
Onze dochter heeft ook wagenziekte (al valt het me nu tijdens onze vakantie mee). Ik had het bij onze huisarts gevraagd, zij gaf aan dat je onder de 2 gewoon niks moet geven… opletten met hoeveelheid eten voor het rijden en lekker rustig aan doen. Er zijn wel van die armbandjes met drukpunten tegen wagenziekte. Daar heb ikzelf als kind enorm baat bij gehad. Ze zijn er vanaf 3 jaar, maar mocht hij passen kan dit wel al vanaf jonger.
Sterkte ermee, echt sneu hè 😮💨
8 maanden geleden
Reactie op Noah96
Ja armbandjes doen niks, watje in het oor ook niet. Lege maag, volle maag, ...
Oh vreselijk! Balen dat het bandje niks doet. Je kan nog navragen bij eigen huisarts. Heb zelf ook wel wat “onderzoek” gedaan, maar nergens stond dat het kon, vandaar dat ik het maar niet heb gedaan…
7 maanden geleden
Wij hebben onze dochter met 1 jaar en 9 maanden nog minder dan een kwartje primatour gegeven, was het enige dat hielp. En zo'n slab met een bakje, dan vang je de eerste golf vaak daarin op. Daarnaast de zijkant afdekken zodat ze naar voren moeten kijken helpt ook, het wordt beter zodra ze groter worden... tot die tijd, schone kleding mee en genoeg doekjes en plastic zakken