5 Reacties

15 dagen geleden

Ja! Dit herken ik! Ik had het ook vlak na mijn bevalling. Het leken galbulten. Ik lag toen nog in het zkh. Zelfs de artsen vonden het bijzonder. Dachten dat mijn hormoonhuishouding op zijn kop stond. Ik heb zo'n anti allergiepil gehad, Antihistamine? Het ging toen bij mij snel weg.

15 dagen geleden

Menthol zalf

10 dagen geleden

Ja ik heb dit tijdens mijn zwangerschap gehad. Echt een hel. Van alles voor geschreven gekregen uit eindelijk het enigste wat hielp is de hormoonzalf mometason. Als de huisarts dit niet wilt uitschrijven zal ik vragen om een verwijzing naar de dermatoloog. Succes ermee!

5 dagen geleden

Enige wat echt wat helpt is mentol zalf. Ik had het dus en meerdere keren bij de ha geweest vk ernaar gekeken en niemand wist wat het was. Tot na de bevalling en de gynaecoloog het meteen vaststelde. Bij mij was het trouwens week na de bevalling wel over de jeuk

2 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik heb zelfs met vorken gekrabd omdat ik echt niet meer tegen de jeuk ging. De hormoonzalf werkte wel wat maar mocht maar twee weken. Na de bevalling kreeg ik het opnieuw na 2 weken maar dit duurde maar enkele dagen. Er viel voor mij niet veel aan te doen. Even uitzitten. Maar weet dat je niet de enige bent die dit heeft. Jij kunt dit!