13 Reacties

2 jaar geleden
Ik maak allerlei groentes/aardappelpuree/pasta/rijst/kip/vis (nog niet gedaan) klaar gepureerd en al en dan in siliconen ijsklontbakjes.. Vervolgens als het bevroren is doe ik het in een ikea zakje. Zo kan ik elke dag een mix naar keuze maken. Bijvoorbeeld 2 blokjes aardappel 2 blokjes wortel en 1 blokje kip. Even in de magnetron en ons zoontje eet alles met smaak op! Mocht ik het een beetje aan de te dikke kant vinden, te plakkerig dan doe ik er een scheutje water bij door.

2 jaar geleden
Reactie op Marjolijn16
Ik maak allerlei groentes/aardappelpuree/pasta/rijst/kip/vis (nog niet geda ...
De combinaties bedenk ik dan op het moment. Als ik weet dat hij gister wortel heeft gehad dan geef ik hem vandaag bijvoorbeeld rode bieten. Of pasta met wortel en tomaat.

2 jaar geleden
Ik heb paar weken geleden 1 dag besteed aan koken.
Verschillende groentes koken, aardappels/rijst/macaroni koken, kip koken, gehakt bakken. En dan verschillende combi's gemaakt. (Vis wou ik ook doen maar vergeten).
Bijv, wortel/aard/gehakt, bloemkool/aardappel/kip, broccoli/rijst, zoete aardappel/broccoli/gehakt etc
Ik had alles los gepureerd en dan hapjes gemaakt maar achteraf had ik beter eerst de combi's op gewicht bij elkaar gooien en dan pureren. (Meestal 70g groente 50g aard/rijst/past en 30g kip/gehakt/vis doe ik).
Ik stop het in diepvrieszakje maak ik goed plat en dan in de vriezer, zo neemt het minder plek in.

2 jaar geleden
Ja klopt! En Google en je hebt er apps voor. Ik heb bijvoorbeeld Happie app.

2 jaar geleden
Reactie op Marjolijn16
Ja klopt! En Google en je hebt er apps voor. Ik heb bijvoorbeeld Happie app ...
Happje*

2 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Hoe maak je de kip als ik vragen mag?😊
Ik kook de kipfilet en vervolgens doe ik het in een hakmolen met zo'n trekkoord. Krijg je hele fijne kipstukjes.

2 jaar geleden
Ik heb verschillende soorten groente, rijst/pasta/aardappelen en vlees/vis/kip klaar gemaakt en in de.ijsblokjesvorm in de diepvries gemaakt. Zodra bevroren in zakjes gedaan en zo kan ik overal wat van pakken en alles met elmaar combineren