3 Reacties

3 maanden geleden

Jeetje toch, ik zou ook alles doen voor m’n zoontje maar ik denk altijd als ik een ongelukkige moeder ben kan ik hem ook nooit gelukkig en positief opvoeden! Hij krijgt het gewoon mee! Het ligt er net aan hoe jij als persoon erin staat, mijn partner weet dat hij het niet mag wagen om me te slaan of vreemd te gaan en vreemd gaan is voor mij niet perse naar bed. Op datingssites opzoek gaan naar vrouwen is ook vreemdgaan sorry! Voel je nooit schuldig! Ik ben zeker veranderd als vrouw, mijn lichaam en alles. Alle aandacht gaat nu naar m’n kind maar dat betekent niet dat hij het moet durven om vreemd te gaan. Dan rot je meteen op, ik zal het liefst samen willen zijn tuurlijk maar ik weet persoonlijk als kind hoe het is om in een ongelukkige gezin op te groeien. Zoals ik het zeg het is hoe jij erin staat de een pikt het de ander niet. Ik zou me echt niet schuldig voelen. Ik heb gebaard en een prachtig kind op de wereld gebracht, zijn kind hè. Ben trots op m’n buikje ben trots op alles wat ik erbij heb gekregen. En hij moet een man zijn en mij prachtig vinden zoals ik ben punt. Ik sta er echt anders in, ga je vreemd dan verlies je mij en je kind. Dus je hebt het er voor over? Hij moet bang zijn voor de consequenties vind ik

3 maanden geleden

En het is niet jou keuze, hoezo is het jou keuze? Hij heeft allang een keuze gemaakt! Hij durft het dus althans hij weet dat hij jullie kan verliezen. Nee hoor meid hij is degene die z’n libido onder controle moet gaan houden en niet moet durven om met een ander te chatten of wat dan ook. Jij hebt toch ook gevoelens en verlangen? Waar is hij dan ondertussen? Smerige dingen aan het doen achter je rug. Het is zijn keuze!

3 maanden geleden

Het antwoord op de vraag of je zelfliefde moet hebben voor jezelf is altijd volmondig JA. Dus wat betekent zelfliefde voor jou in dit geval? Je vriend confronteren en er samen nog kneiterhard aan werken (als hij dat ook wil) of weg gaan? En wat betreft je zoontje: ja het is jammer als je gezin niet bij elkaar kan blijven, maar weet dat jullie je zoon nu ook laten zien wat een relatie is. Dus samen zijn ondanks dat mama niet gelukkig is, of samen zijn ondanks dat papa praat met andere vrouwen, is ook niet een ideaal voorbeeld voor je zoon als toekomstige man en vader... Iets om over na te denken. De keuze is uiteindelijk aan jou! Sterkte 🙏🏼