Hallo. Ik ben ondertussen 13 jaar samen met mijn vriend, wonen ondertussen pas 3 jaar samen en hebben een zoontje van 22 maand.
Nu heeft onze relatie met veel downs te maken gekregen. In het begin was er een ander in het spel, veel gepraat met elkaar en uiteindelijk de relatie nog kans gegeven. Maar nu de laatste tijd is er meer en meer aan de hand. Zo heb ik onlangs ontdekt dat als ik pas bevallen was van ons zoontje hij hem ingeschreven had op 4 datingsapps. Na confrontatie beweerde hij dat het was om te zien waar zijn broer(die single is) mee bezig is.
En ook , dit jaar juni is hij weer interessant beginnen doen (vrouwen toevoegen en zelf aanspreken via facebook)voor aandacht te krijgen van andere vrouwen.
Zelf zijn wij zeer drukke mensen en lijkt het of onze levens niet voor elkaar gemaakt zijn. Hij kaatst alle momenten die er zijn om te praten met elkaar af. Momenten dat wij onder ons het gezinnetje weg zijn, zijn hemels en leuk en verdwijnen alle zorgen. Maar van zodra we thuis zijn en hij het huis verlaat om te gaan werken komen die zorgen met de vraag wie hij nu weer heel de dag gaat sturen.
Moet ik hier zelfliefde hebben voor mijn eigen en hier uitstappen of het gewoon blijven proberen voor mijn zoontje.
Ik voel mij ontzettend schuldig naar mijn zoontje toe want dit zou mijn keuze zijn om te vertrekken