15 Reacties

2 jaar geleden

*ongezouten roomboter

2 jaar geleden

Ongezouten roomboter

2 jaar geleden

Margarine ivm koemelkallergie.

2 jaar geleden

Volgens het Voedingscentrum is margarine de beste keuze voor kinderen tot onder de 4 jaar. In roomboter zit namelijk veel minder vitamine D en het bevat meer verzadigd vet. (dit komt van google af en had dit ook al eerder gehoord) :)

2 jaar geleden

Halvarine, dit eten wij ook op brood.

2 jaar geleden

Reactie op Liesie2001

Ongezouten roomboter
Mag ik vragen ook hoeveel?

2 jaar geleden

Dezelfde als die wij zelf gebruiken. Flower Farm margarine.

2 jaar geleden

Ongezouten roomboter

2 jaar geleden

Reactie op LD86

Dezelfde als die wij zelf gebruiken. Flower Farm margarine.
Deze gebruiken wij ook!

2 jaar geleden

Met onze eerste begonnen met ongezouten roomboter en nu bij de 2e margarine

2 jaar geleden

Wij geven ook roomboter. Eten zelf ook niks anders dus we hebben ook niks anders in huis.

2 jaar geleden

Roomboter is het natuurlijkste product. Voor het produceren van margarine wordt ruwe plantaardige olie geneutraliseerd, gewaxt, gewassen, gebleekt, gefilterd en gepolijst. Bij deze processen worden er allerlei onnatuurlijke stoffen gebruikt en de olie wordt sterk verhit. Hierdoor gaan bijna alle voedingstoffen verloren en worden de gezonde vetten kapot gemaakt.  Margarine is helaas een erg bewerkt product. En het is afkomstig van plantaardige oliën die we het beste slechts met mate kunnen consumeren. Vandaar dat ik het Voedingscentrum ook niet serieus neem.

2 jaar geleden

Reactie op Englo

Roomboter is het natuurlijkste product. Voor het produceren van margarine ...
Ja dit klopt helemaal. Vandaar roomboter. Met bakken en braden ook of kokosolie of olijfolie. Haha ja dat Voedingscentrum hè… val soms bijna van mijn stoel als ik zie wat daar staat. Wat een grap.

2 jaar geleden

Reactie op Englo

Roomboter is het natuurlijkste product. Voor het produceren van margarine ...
Bij die van Flower Farm denk ik niet😊 En zonder palmolie gelukkig!

2 jaar geleden

Reactie op serrabre

Mag ik vragen ook hoeveel?
Onze dochter eet (helaas) nog niet veel vast voedsel omdat ze dit gewoon niet echt wilt, dus ik kan je niet echt helpen met de hoeveelheid wat goed zou zijn😅 maar dun laagje op brood of als je iets van eten klaarmaakt in beetje roomboter bakken