14 Reacties

één jaar geleden

Geen honger? Heeft mijn dochter een tijdje gehad dat ze weer een nachtfles wilde

één jaar geleden

Reactie op Kaat0201

Geen honger? Heeft mijn dochter een tijdje gehad dat ze weer een nachtfles ...
Yes hebben wij ook gehad inderdaad. Zat ik rond 3u weer met een fles.. was meestal in zo'n lastige periode (volgens oei ik groei)

één jaar geleden

Over gaat het sowieso! Heb je het idee dat hij last/pijn heeft? Mijn dochter kon ‘s nachts ook vreselijk huilend bleek een oorontsteking te zijn.. wellicht herken je nog andere symptomen? Mijn dochter had overigens bijna geen andere symptomen.. succes!!

één jaar geleden

Reactie op Kaat0201

Dit inderdaad. Drie maanden gehad, iedere nacht. Gaven hem een flesje en sliep hij weer. Terwijl hij tot die periode iedere nacht heeft doorgeslapen.

één jaar geleden

Reactie op Kaat0201

Yes was hier ook het geval! Zeker wel een aantal weken dat we ze ‘s nachts weer een fles gaven en daarna sliep ze lekker weer verder

één jaar geleden

Hoi, ben blij dat ik toch na twijfelen een berichtje heb geplaatst want reacties zijn fijn. Ik heb 2x fles geprobeerd. Maar dat had geen succes. Misschien moet ik wat langer volhouden. Oorontsteking lijkt me niet. Hij huilt niet zodra we er zijn en verder altijd meteen vrolijk als ik bijvoorbeeld luier verschoon of tegen hem praat.

één jaar geleden

Ja hoor hier ook gehad! 🙈 Denken toch de slaapregressie. Wij pakten haar ook op en wisten het ook niet meer dus maar bij ons in bed. Wisten zelf dat dat niet de oplossing was. Wij zijn absoluut niet van het laten huilen, maar wij hadden alles geprobeerd 😶 de eerste keer 3min, dan even troosten. 5min en dan 10 min. Dit was 2 nachten en toen was het over 🙌🏻 Misschien even vervelend maar het proberen waard? 💕

één jaar geleden

Wij hebben op dit moment precies hetzelfde voor ook al zo’n 2 weken. Gelukkig heeft mijn partner vakantie maar als die volgende week weer aan het werk gaat dan wordt het wel echt zwaar. Wij zijn ook niet van het laten huilen. Deden jullie de 3-5-10 minuten ook als ze zo hysterisch huilen? En dan tussendoor niet oppakken maar in bed troosten?

één jaar geleden

Ik heb dat opbouwend laten huilen geprobeerd. Heb hier in het verleden wel echt succes mee gehad (onder begeleiding ziekenhuis met 5 maanden en 1x met 8 maanden, beide keren maar 1-2x nodig en succesvol). Maar nu lijkt hij soort van ‘te slim’ hiervoor. Hij houdt vol en nu voelt het niet meer goed om dit te doen. Ik ga komende nachten toch proberen om meteen een fles te geven. Hij krijgt ‘s ochtends en ‘s avonds borstvoeding en drinkt geen KV. Koemelk drinkt hij soms beetje dus ga dat proberen…

één jaar geleden

Reactie op IngT

Wij hebben op dit moment precies hetzelfde voor ook al zo’n 2 weken. Gelukk ...
Hier was het gelukkig niet echt hysterisch huilen. Maar inderdaad echt in bed laten liggen en dan troosten tot ze stil was en dan weer weg lopen. Als we haar pakten was ze meteen stil en begon ze te lachen 🙈 dus die hield ons echt voor de gek denk ik haha

één jaar geleden

Hier ook al sinds een maand denk ik. T is niet iedere nacht maar wel 5 van de 7 nachten. Hij slaapt bij ons in bed en we merken dat hij dan zelf ook z'n best gaat doen om in slaap te vallen maar dat lukt dan pas na 1,5 uur zoiets. We zitten het maar uit. Hebben gelukkig de mogelijkheid om wat later te beginnen met werken. Misschien houden we het daardoor juist in stand hoor. Geen idee maar we maken er maar gewoon het beste van met voor iedereen zoveel mogelijk slaap.

één jaar geleden

Reactie op Winter 2022

Hier ook al sinds een maand denk ik. T is niet iedere nacht maar wel 5 van ...
In die anderhalf uur pikt hij onze ogen uit en knijpt hij ons fijn maar soit. We hebben een klapbed op onze slaapkamer naast ons bed gezet. Daar slaapt een van ons heel vaak in s nachts. Moet wel lachen want ons zoontje heeft gewoon ons bed ingepikt haha. Hij ligt dwars in bed en wij op t randje. Maar dit brengt de meeste rust voor iedereen.

één jaar geleden

OMG hij is vanacht voor het eerst om 3:30 wakker geworden (dat is al een godsgeschenk). Heb hem voor het eerst opvolgmelk nr 3 gegeven, dit was voor het eerst dat hij kv lekker vond (altijd alleen bv en nu koemelk wel eens maar niet van harte). En nu een uur later slaapt hij! Ik lig nog wel klaarwakker en alert of dat hij echt slaapt haha