16 Reacties

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Nee je mag geen salami.

3 jaar geleden

Dat valt onder categorie gedroogde worst denk ik? Dus dan alleen als je het goed verhit volgens ZwangerHap

3 jaar geleden

Aaaaahhh 🥹

3 jaar geleden

Niet doen! Tenzij goed verhit zoals op een pizza

3 jaar geleden

Balen hè, sommige van die dingen die nu even niet mogen... 😅

3 jaar geleden

Shit man. 😢

3 jaar geleden

Voor zover ik weet mag salami niet en ik heb er ook zo zin in.. hoor wel vaak dat vrouwen het toch eten.. maar ik pak het risico liever niet🥰

3 jaar geleden

Op de zwangerhap staat inderdaad dat het niet mag. Echter als je verder zoekt kan je vinden dat de voorverpakte salami van de supermarkt bijvoorbeeld wel mag maar deze dan niet te lang open mag zijn (geweest). Zelf eet ik geen varkensvlees en wij hebben altijd al kalkoensalami van de Lidl. Deze eet ik zo nu en dan gewoon als de verpakking net open is. Zwangerhap is gebaseerd op grote hoeveelheden..

3 jaar geleden

Enkel alles wa in oven is geweest niet rauw dus geen salami :-)

3 jaar geleden

Ik heb het niet gedaan 😅 was echt lastig😅

3 jaar geleden

Cervelaat mag ook niet kwam ik laatst achter. 1ste zwangerschap heel de tijd gegeten en nu eigenlijk ook. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Dadayla

Op de zwangerhap staat inderdaad dat het niet mag. Echter als je verder zoe ...
Hier in Denemarken mag je volgens officiële websites voorverpakte salami eten zoals jij schrijft 🙂 Ik eet het altijd zo vers mogelijk en als ze enkele dagen in de ijskast geopend hebben gelegen dan laat ik het staan voor de andere familieleden 😁

3 jaar geleden

Reactie op EmilieDC

Hier in Denemarken mag je volgens officiële websites voorverpakte salami et ...
Jaa precies. En kalkoen en varken mag je toch niet rauw eten dus die zullen voldoende gegaard zijn.

3 jaar geleden

Ik maak soms ook een tosti met salami ipv ham. Ik maak ze in een grill en vraag me nu af of dat ook heet genoeg is? Wat denken jullie? Misschien ga ik die met kip van de Lidl ook maar eens proberen..

3 jaar geleden

In Engeland is het advies dat je wel salami mag eten. Heb het af en toe zelf gedaan maar heb het nu ook afgeschreven nu ik het Nederlands advies hoor!