8 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Maar dan met haar linkervoetje juist naar buiten.

één jaar geleden

Reactie op Miri2

Hier hetzelfde! Maar dan met haar linkervoetje juist naar buiten.
Gek he.. loopt of staat ze al zelfstandig?

één jaar geleden

Ow dat is vreemd en ik herken het niet bij mijn dochter. Ik zal dit zeker blijven aankaarten, ik zal ook denken dat ze last ergens van heeft.

één jaar geleden

Dit hadden wij bij onze eerste ook. Gelukkig is mijn oom een podotherapeut en die zei dat de eerste jaren de spieren nog niet zo sterk zijn. Zorg wel voor goede schoenen!

één jaar geleden

Onze dochter had dit ook toen ze alleen achter de loopwagen liep. Nu loopt ze los en zie je er weinig meer van, ik herken me in het beeld wat CB schetst!

één jaar geleden

Wij hebben dit ook. Zoon heeft hypermobiele voeten (helaas geërfd van mij) ons werd geadviseerd door de kinderarts zowel schoenen als blote voeten en daarin af te wisselen. En dan hoog gesloten schoenen met flexibele zolen. Zodat hij hier steun aan heeft en daardoor goed kan oefenen!

één jaar geleden

Onze dochter doet dit ook. Ik had nog goed contact met de fysiotherapeut en zij gaf aan dat het slepen waarschijnlijk is omdat ze nog veel balans zoekt en iets naar binnen hebben wel meerdere baby’s/dreumesjes. Ze gaf aan dat dit niet iets is om zorgen over te maken maar mocht dit nog niet weg zijn als ze los gaat lopen ik dan wel weer contact moet opnemen. Ze loopt nog niet los dus hopelijk lost het zichzelf op straks 😅

één jaar geleden

Reactie op loite

Onze dochter doet dit ook. Ik had nog goed contact met de fysiotherapeut en ...
Dit stelt me iets gerust ! Dankjewel