4 Reacties

één jaar geleden

Ik heb na de geboorte een cyste gekregen op mijn schildklier, mijn waardes zijn toen ook bepaald, gelukkig werkt mijn schildklier wel gewoon normaal. Afgelopen week heb ik voor de tweede keer een echo gekregen van de cyste, het blijkt dat deze is gegroeid waardoor ik nu wordt doorverwezen naar de chirurg. Gelukkig werkt mijn schildklier nog steeds normaal, want ben inmiddels ook weer 20 weken zwanger, dus een goede werking van de schildklier is dan wel erg belangrijk :)

één jaar geleden

Reactie op marije19

Ik heb na de geboorte een cyste gekregen op mijn schildklier, mijn waardes ...
Dank voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je een behandeling gehad voor je schildklier los van de cyste? En ervaarde je dezelfde klachten als ik?

één jaar geleden

Reactie op LIZELO

Dank voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je een behande ...
Nee ik heb geen behandeling gehad, omdat mijn schildklierfunctie normaal is. Ik heb ook geen klachten, ik merkte het op doordat er ineens een dikke bobbel in mijn hals zat

één jaar geleden

Ik krijg vandaag ook de uitslag. Ik voel me al lange tijd erg vermoeid en slecht in mijn vel, ik gaf de spiraal de schuld maar deze week voel ik me echt slecht, draaierig enzo. Nu denkt de huisarts dat mijn schildklier niet goed werkt. Ben benieuwd.