18 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Kan het proberen, dankje!
Zonnatura is een van de weinige pure sappen. De rest is vaak aangelengd of dergelijke. Dan moet je meer drinken voor het zelfde effect en suikers verzoeten de zaak, terwijl je wil verzuren. Daar houden bacteriën niet zo van. Het is gewoon te koop in de supermarkt, bij bijvoorbeeld Jumbo of AH.
3 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Okee beter! Die kun je gewoon halen bij Kruidvat?
Ja zeker! Toen het echt pittig was nam ik dan wel recept van de huisarts en dan daarna met multi gyn als onderhoud. Dat lukt nu al maaaaaanden :-) ik doe het gewoon als ik af en toe de boel weer voel rommelen. Wat ook helpt bij mij: eerst in een badje gaan met wat keukenzout, niet te veel, ik doe iets van 300 gram in een vol bad. Dat droogt niet uit. En dan daarna dat multi gyn spul
3 jaar geleden
Bij mij werd op 7 juli een infectie vastgesteld. Heb toen een 5 daagse kuur Dalacin gehad. Eergisteren naar de huisarts om te kijken of die genezen was, blijkt de infectie nog erger maar ik wacht nog op de uitslag van het labo. Gisteren zoveel afscheiding dat ik even dacht aan vruchtwaterverlies. Heb nu probiotica voorgeschreven gekregen om mijn immuunsysteem te ondersteunen. Naast veel afscheiding heb ik er eigenlijk geen last van. Wat het moeilijk maakt om te detecteren 🙈.
3 jaar geleden
Mag ik vragen wat jullie klachten waren/zijn. Ik heb al weken last van een branderig gevoel bij mn vagina.. als ik heel veel op een dag dronk en veel ging plassen werd het minder maar sinds vandaag gaat het daarmee niet weg.. aan het einde van het plassen brand het verschrikkelijk en als ik moet plassen voel ik het ook.. heb al 3 x urine laten controleren maar geen blaasontsteking dus ik weet het even niet meer!
3 jaar geleden
Reactie op Biancab1988
Mag ik vragen wat jullie klachten waren/zijn. Ik heb al weken last van een ...
Ook inderdaad een branderig gevoel en zeker met afvegen, ik had ook getest op blaasontsteking maar dat was het niet en dus de huisarts ernaar laten kijken en die zag gelijk dat het een schimmelinfectie was