16 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik dacht hier toevallig vandeweek aan, om ook een topic hierop te openen! Wij zijn erachter gekomen dat voor ons (mn voor mij) de standjes waarin ik meer controle heb, beter zijn. Vooral bovenop werkte top! Op zn hondjes werkt ook goed maar vind ik ergens altijd een beetje ongezellig

4 jaar geleden

Wij wringen ons nog in alle bochtjes zolang het nog kan (nu 16 week)馃槀

4 jaar geleden

Doggy, ik van boven of zijwaarts vind ik het gemakkelijkst

4 jaar geleden

Ik luister de podcast zwangerschap&zo en daarin hebben ze een aflevering met een seksuoloog die hier tips over geeft. Misschien interessant om een keer te luisteren als je alleen in de auto onderweg bent 鈽猴笍

4 jaar geleden

Wij doen alles nog, ben ik ook wel blij om 馃き Maar op je rug, kan je ook op de rand van bed liggen en dan je partner staat. Of allebei staan, of zitten op de keukentafelrand. Of idd doggy, of op je zij. Of en allebei in bed kan je ook op je rug en dat je partner op z'n zij schuin tov van jou ligt. Ik heb echt een super hoge sexdrive (dat dachten jullie misschien al hahahah) maar mijn vriend moet echt telkens over een geestelijk drempeltje heen 馃槄

4 jaar geleden

Wij doen doen in principe ook alles nog! Alleen doggy vind ik juist niet meer fijn, komt te veel rek op mijn staan

4 jaar geleden

Reactie op NaDa344

Wij doen alles nog, ben ik ook wel blij om 馃き Maar op je rug, kan je ook op ...
Hahaha leuke comment, ja herkenbaar! Gewoon een beetje creatief zijn en vaak van houding wisselen tijdens. Dan is het allemaal niet zo belastend voor je rug/buik etc.

4 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Ja! Heb lichte krampen van mn baarmoeder kort na een goed orgasme, maar dat schijnt normaal te zijn..

4 jaar geleden

Reactie op Kroos13

Ja! Heb lichte krampen van mn baarmoeder kort na een goed orgasme, maar dat ...
Ik ook!

4 jaar geleden

Jaa dat is normaal daar krijg je een harde buik van

3 jaar geleden

Reactie op KellySven

Jaa dat is normaal daar krijg je een harde buik van
Is dat hoe een harde buik voelt? Ik herken de krampen inderdaad, maar wist niet dat dit een harde buik is...

3 jaar geleden

In het begin van de zwangerschap wel, toen ik ook veel krampen had door groei. Vanaf 10 weken niet meer. Maakt ook niet uit hoevaak ik kom of hoe krachtig ze zijn

3 jaar geleden

Oh en gewoon proberen. Wees creatief en zoek wat op. Ik vind nog steeds alles lekker en m鈥檔 lievelings standjes zijn nog steeds lievelings

3 jaar geleden

Ik lees mee 馃榿

3 jaar geleden

De eerste weken van de zwangerschap HEUL erg! 馃槀 Ging godzijdank weer over 馃槄