17 Reacties
3 jaar geleden
Gewoon doen en genieten! Zorg voor extra kleertjes en eten. Eventueel een kleine snack voor jezelf. Probeer wel op voorhand te bedenken waar je een kindvriendelijke stop kan inplannen om eventueel de kleine te verversen en eten te geven. Eventueel zorgen dat je de kinderwagen wat kan afschermen van licht, zodat de baby de nodige rust kan hebben en gemakkelijker een dutje kan doen
3 jaar geleden
Ja gedaan in Leiden en ging prima! Onze kleine had opeens honger (bv op verzoek) dus ik heb zelfs gevoed in een pas hokje van de H&M terwijl mijn vriend in de rij stond af te rekenen. Was gelukkig niet zo druk bij de pas hokjes dus niemand hoefde erdoor te wachten.
3 jaar geleden
Ja hoor! Heerlijk. Slaapt fantastisch in de wagen. Meeste plekken waar je zelf wat kan eten is een magnetron mocht je de fles op willen warmen.
En anders altijd bij de Hema inclusief verschoonruimte.
3 jaar geleden
Vind het heerlijk. Ik neem de kleine overal in mee naartoe. Lekker shoppen, terrassen met mijn vriendinnen of ergens lekker lunchen. Mijn zoontje slaapt heerlijk door. Ik heb wel een joekel van een kinderwagen (Joolz Geo 3) dus als het heel erg druk is in de winkel heb ik moeite overal doorheen te komen dus ga ik bewust op de rustigere dagen.
3 jaar geleden
Hebben jullie de baby dan eerst in de auto in de maxicosi. En leggen jullie hem/haar dan in de bak van de wandelwagen, zodra je in de stad bent? Of wonen jullie allemaal op loopafstand van de stad?
3 jaar geleden
Hebben jullie de baby dan eerst in de auto in de maxicosi. En leggen jullie ...
Wij hebben beiden gedaan. De eerste 2x gwn in de maxi cosi, omdat we een afspraak hadden in de buurt van de stad en we zouden niet lang blijven. De andere keren haar van de maxi cosi in de wagen gedaan.
3 jaar geleden
Hebben jullie de baby dan eerst in de auto in de maxicosi. En leggen jullie ...
Inderdaad in maxi cosi en dan over naar wandelwagen of draag zak. Andere optie voor ons is lopend of met de bus! Wij hoeven niet over te stappen om naar de stad te komen. Dat scheelt weer met jasje aandoen als ze uit de maxi cosi komen enzo.
3 jaar geleden
Net terug van de stad, met de auto gegaan en overgeheveld in de wieg. Tussen twee voedingen in (ik heb een hekel aan winkelen dus langer houd ik het toch niet vol) en mevrouw heeft gewoon overal doorheen geslapen. Soms een half oog open maar snel weer dicht :) ik zou zeggen gewoon proberen.
Oh en die van ons is nu 7 weken.
3 jaar geleden
Wij gaan meerdere keren per week lekker de stad in met de kinderwagen, winkelen of lunchen, hij vindt het heerlijk, slaapt gewoon continu. Dinsdag gaan we een dagje weg, wanneer hij wil drinken (borstvoeding) gaan we gewoon ergens koffie drinken of lunchen en dan kunnen we meteen verschonen en daarna door
3 jaar geleden
Ideaaaaaaal. Slaapt lekker en je kan al je tassen kwijt haha. In krappe winkels soms wel wat lastiger en passen zou ik thuis doen 🤭
8 maanden geleden
Reactie op Lou45
Maar hoe doen jullie dat dan met passen? Die kinderwagen past niet in zo'n ...
Veel winkels hebben denk ik ook een paskamer voor invaliden. Kan je met buggy enal in