20 Reacties

één jaar geleden

Keukentje met spulletjes.

één jaar geleden

Reactie op Nikita1986

is dat ook leuk voor een kind van 1 jaar? Hij kruipt alleen nog maar.

één jaar geleden

Reactie op Nikita1986

Dit doen wij ook met sinterklaas en kerst. Alleen heb ik dan ook nog 1 van 2 jaar.

één jaar geleden

Stapelstein. Groeien ze vanzelf in

één jaar geleden

Een leertoren, loopfiets een leuke stoel voor hem om op te kunnen zitten.

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Hebben ze wel langer wat aan. Ze gaan vanzelf staan.

één jaar geleden

Mooie blokkenset als aanvullen op de eichhirn blokken, spiegelballen met geluid

één jaar geleden

Die van mij maak je heel blij met een pan en deksel en een pollepel. Dus denk dat het wel geschikt is voor een 1 jarige

één jaar geleden

Wij hadden voor ons zoontje toen hij 2jaar was gegeven, ons zoontje van nu net 1 jaar speelt er heel vaak mee, hij loopt niet, maar staat er wel tegenaan

één jaar geleden

Hier een technische vader in huis, dus een werkbankje met gereedschap. Daarnaast een Cat-graafmachine voor in de zandbak, een looptrekker, v-tech spullen, ballenbak, indoor houten speelrek.

één jaar geleden

Dan zal hij er nog niet meteen iets mee doen maar voordat je het weet staat hij er aan. Dat gaat allemaal zo snel. Kan hij in het begin lekker met de pannetjes en pollepels spelen op de grond

één jaar geleden

Ette tete step ‘n sit leertoren Duplo

één jaar geleden

Reactie op Duc_je

Stapelstein. Groeien ze vanzelf in
zat ik inderdaad ook aan te denken.

één jaar geleden

We hebben op de groei voor de eerste verjaardag van ons zoontje een gereedschapstafel gekocht + extra accessoires. Andere ideeën: - een water/zandbak voor in de zomer. - schommel met stoeltje

één jaar geleden

Wij hebben voor sinterklaas een klein cadeautje. Een puzzelboek van littl dutch en voor kerst gaan wij een tent en een kruiptunnel Halen

één jaar geleden

zat ik inderdaad ook aan te denken.
Echt heel leuk! Voor haar eerste verjaardag hebben we dit gegeven. 2 grote stspelsteinen, de inside stapelsteinen en de wiebel steen. Een grote hit! Ook voor haar zus van 2,5 ☺️

één jaar geleden

Hebben jullie ideeën voor schoen cadeautjes? Voor de oudste hebben we bijvoorbeeld stickers of een boekje van Frozen. Voor de jongste.. geen idee! Een meisje van net 1 jaar

één jaar geleden

Super leuk, kunnen ze zichzelf aan optrekken. Die van mij speelt al met de keuken en de pannetjes enzo haha. Maar wij hebben er ook nog eentje van 2,5 jaar rondlopen dus daarom hadden we die al. Ik vind het ook super lastig cadeautjes te kopen want heel veel schuif ik zo door..

één jaar geleden

Reactie op Meimamma

Hebben jullie ideeën voor schoen cadeautjes? Voor de oudste hebben we bijvo ...
Ik heb zo'n soort sambabal gekocht, moet nog even iets anders bedenken 😉

één jaar geleden

Op de opvang staat een keukentje, ik zag mijn zoontje deze week toevallig wel met de deuren van het keukentje spelen. Deur open, speelgoed erin. Hij is net 1.