9 Reacties
10 maanden geleden
Ik heb trouwens ook veel gehad aan het boek Slaap! Van Susanne Willekes. Maar op een gegeven moment sliep mijn dochter zo slecht dat we alle tips bij elkaar googelden en door elkaar gebruikten en al helemaal niks hielp. Bureau van Slaap heeft wat dat betreft gewoon letterlijk en figuurlijk veel rust gegeven met één plan van aanpak.
10 maanden geleden
Weet je zeker dat het alleen slaap is? Zijn er geen andere redenen dat hij niet wil doorslapen? Je geeft aan dat hij geen goede eter is. Is het oprechte honger of gewenning?
10 maanden geleden
Reactie op ScherpeMaartje
Weet je zeker dat het alleen slaap is? Zijn er geen andere redenen dat hij ...
Ik heb meer het idee dat het gewenning is. Want als ik hem knijpfruit geef gaat het niet eens leeg. Terwijl die er dol op is!
10 maanden geleden
Oef, heel pittig! Of jouw situatie normaal is of niet weet ik niet. Ons CB had helaas ook geen nuttige tips. Toen ons zoontje 13 maanden was waren we de gebroken nachten zo zat (je wordt zó moe, ik wilde zo graag langer dan 3 uur achter elkaar slapen), dat we toen een slaapcoach hebben ingeschakeld. En sindsdien slapen we door! Niet te geloven. Bij ons zoontje was het gewenning. Andere dingen gingen wel goed (eten, overdag slapen, zelf in slaap vallen, etc.). Hier dus een positieve ervaring met een slaapcoach, maar iedere situatie is natuurlijk anders.