8 Reacties

13 dagen geleden

Hoii, ik heb net zo een zelfde topic aangemaakt onze dame van 16mnd heeft precies hetzelfde lijkt een combi van sprong 10 slaapregressie en doorkomende hoektandjes. Ook hier als ze tussen ons in slaapt geen enkel probleem ik eigen bed alles bij elkaar huilen en schreeuwen we hebben het voor lief genomen en laten het voor the time being tussen ons in slapen

13 dagen geleden

Hoi hoii , Dit komt mij zo bekend voor ons zoontje is 17 mnd oud was een goede slaper maar nu in slaap komen savonds is een dram

10 dagen geleden

Hi!! Hier precies het zelfde verhaal. Zelf doodmoe onderhand. Vraagje… Doen jullie kindjes overdag nog 2 slaapjes of 1 ondertussen?

10 dagen geleden

Reactie op Mary_

Hi!! Hier precies het zelfde verhaal. Zelf doodmoe onderhand. Vraagje… Doe ...
Bij ons 1 slaapje echter is die van ons na 1 week ellende weer gewoon gaan slapen *afkloppen*

10 dagen geleden

Reactie op ryanvanwenum

Bij ons 1 slaapje echter is die van ons na 1 week ellende weer gewoon gaan ...
Ah dat is wel fijn. Ons dochtertje zit nog op 2. Maar wil naar 1 proberen voor elkaar te krijgen… in de hoop dat de nacht dan beter gaat. Op zich slaapt ze wel, maar dan alleen tussen ons in. Terug haar bedje in is drama.

10 dagen geleden

Reactie op Mary_

Ah dat is wel fijn. Ons dochtertje zit nog op 2. Maar wil naar 1 proberen v ...
Was bij ons ook 1 week bij ons in bed sinds gister weer in dr eigen bed

10 dagen geleden

Wij zijn sinds een paar dagen over gegaan tot niet meer slapen bij ons in bed. We waren bang dat het een gewoonte zou worden en sliepen zelf nog maar amper. We zijn, als hij weer zo hard huilde, naar hem toe gegaan en hebben hem op de arm gepakt en getroost. Naar een paar minuten gewoon weer terug in zijn bed gelegd. Dit hebben we een paar keer moeten doen totdat hij stopte met huilen maar nu slaapt hij wel weer gewoon in zijn eigen bed gelukkig

10 dagen geleden

Reactie op Mary_

Hi!! Hier precies het zelfde verhaal. Zelf doodmoe onderhand. Vraagje… Doe ...
Bij ons zitten we al een aantal maanden op 1 slaapje overdag