Waarschijnlijk hebben er meer last van en ik zoek ook vooral herkenning denk ik... onze kleine man is nu 17 1/2 maand en slapen in de avond/nacht is zo'n drama nu. Hij komt niet in slaap en huilt alles bij elkaar, zo zielig. We leggen hem tussen ons in en dan slaapt hij wel maar ook niet altijd door terwijl hij dat eerder in zijn bed wel deed. Als we hem dan na een aantal uur, terwijl hij slaapt, in zijn bed leggen dan wordt hij altijd wakker en begint weer te huilen. Meestal valt hij dan wel in slaap naar even gehuild te hebben.
Overdag huilt hij ook even en valt dan wel in slaap maar haalt de slaap die hij 's avonds/'s nachts mist niet in. Lijkt mij dat hij nu wel te weinig slaapt met 1 dutje van 2 uur en wat uurtjes in de nacht maar hij doet het er best wel erg goed op
Mama wat minder... heb van mezelf al een slaapprobleem sinds zo'n 6 jaar en dat leek eindelijk nu wat beter te gaan. Nu slaap ik dus weer maximaal 4 uurtjes per nacht en ben helemaal op. Mijn energie was al niet voldoende en nu loop ik weer helemaal leeg.
Onze oudste van ruim 5 heeft deze fase niet gehad dus het is ook echt helemaal nieuw voor ons. Op zich had ik er niet zo persé kennis mee hoeven maken, we hadden het graag gemist.