35 Reacties
9 maanden geleden
Slaapt meestal van 20.30 tot 7.00 en dan overdag van 11.00 tot 13.00.
9 maanden geleden
Maar even serieus. Al jullie kinderen geven dus geen kik ‘s nachts en halen uren achter elkaar door? 😅
9 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
Maar even serieus. Al jullie kinderen geven dus geen kik ‘s nachts en halen ...
Was het maar zo feest… mijn dochter wordt ook wel eens ‘s nachts wakker en heb ik echt een hekel aan. Gelukkig een fase van een weekje en dan slaapt ze weer goed door.
9 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
Haha in principe wel. Hoeven er nooit naartoe. Tenzij ze ziek is, of als ze een keer in een sprongetje zit oid dat ze in de nacht ineens gaat zitten in bed. Dan is het een kwestie van weer neerleggen en weer slapen. Weet ook dat we hier ontzettend verwend mee zijn🤭
9 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
Jep, meestal van 18:30-6:30/7:30. Afhankelijk of ik moet werken. Ik hoor haar nooit!
9 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
Ja, klopt. Tot hij 13 maanden was kwam hij 2-4x per nacht (ik geef nog steeds bv). Half december een slaapcoach ingeschakeld en sindsdien slaapt hij het klokje rond. Ik denk dat er sindsdien 3 of 4 nachten zijn geweest dat hij een slokje wilde omdat hij ziek was, maar verder slaapt hij als een zonnetje. Een wereld van verschil.
9 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
Hier vaker niet dan wel. 😅
9 maanden geleden
Hier nu tussen 19.00 en 19.30 slapen en vaak tussen 6.15 en 7.15 wakker. Slaapt nu de nachten door *klopt hard af🤣**
9 maanden geleden
Wij zijn inmiddels overgestapt naar pamper maat 5 en tot nu toe geen natte pyjama meer gehad 😀
9 maanden geleden
Reactie op Lisette3103
Mwah, ze is 's nachts heus weleens wakker maar ik hoef/ga er niet meer uit. Ze kletst even met de muur en gaat dan verder slapen. Ik hoef er alleen uit als ze haar speen of knuffel uit bed heeft gegooid en dat is bijna nooit. Maar tussen 4 en 12 maanden sliepen we nooit meer dan een paar uur per nacht met tig onderbrekingen dus ik vind dat ik het heb verdiend hahaha.