8 Reacties

één jaar geleden

(Ze werd niet wakker, ze was aan het slaapwandelen) bedoelde ik.

één jaar geleden

Hoi! Je plaatst dit nu in de geboortegroep voor mama's met kinderen van gemiddeld 6 maanden 😊 dus de kans dat je hier ervaringen vindt is wat kleiner. Ik zou denk ik inspelen op de situatie en meepraten/geruststellen/whatever. Het is een soort verwerking van de dag denk ik.

één jaar geleden

Hier ook zoontje van bijna 2, die dit ook wel eens heeft. Vooral als hij die dag van alles heeft mee gemaakt. Hij gaat gelukkig nog niet van zijn bed af, maar gaat wel rechtop zitten soms praat hij hele verhalen en soms zit hij gewoon voorzich uit te staren. Leggen hem dan weer gewoon neer en hij slaapt weer verder.

één jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Hoi! Je plaatst dit nu in de geboortegroep voor mama's met kinderen van gem ...
Oh ik zie het nu😓 verkeerde babygroep, Ik denk ook dat het een soort verwerking is alleen meestal als ik er op in ga dan maak ik haar boos hahah

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Hier ook zoontje van bijna 2, die dit ook wel eens heeft. Vooral als hij di ...
Als ik haar probeer te rustig te krijgen door te praten dan word ze vaak boos, ik kijk nu eigenlijk wat ze doet, dat ze haarzelf niet pijn doet ofzo. Ik ben bang dat ze zover komt dat ze uit bed gaat wanneer ik slaap en de traphek open maakt en naar beneden valt ofzo want ze kan de traphek openmaken😓.

één jaar geleden

Reactie op cupiecake🧁

Als ik haar probeer te rustig te krijgen door te praten dan word ze vaak bo ...
We hebben ook wel eens dat hij helemaal overstuur dan wakker word. We kunnen dan praten wat we willen maar of een op andere manier lijkt het niet binnen te komen. Dan ligt hij op de grond te huilen. En zo ineens valt hij weer in slaap.. Oei. Nee dat geeft geen veilige gevoel dan. En als je nog een extra slotje onder het traphekje maakt dan. Maar dan aan de andere kant onderaan wat ze niet weet Schuifslotje. Dit geeft voor jezelf ook iets meer geruststelling denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

We hebben ook wel eens dat hij helemaal overstuur dan wakker word. We kunne ...
Dat is wel een goed idee ja! Inderdaad, want ben ik echt bang dat het ooit mis gaat. We gaan nu ook met haar oefenen dat ze alleen op haar kamertje slaapt.

3 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van TS