19 Reacties

één jaar geleden

Slaapt je dochter overdag in haar eigen kamertje? Wij hebben een camera waardoor ik ze in de gaten kan houden maar niet elk kreuntje of piepje hoor maar alleen als ze echt huilen. Dit werd aangeraden door de verloskundige omdat je anders zelf niet goed in slaap kan komen

één jaar geleden

Ik ongeveer 6 tot 8 uur in fases, ik ga vaak tegelijk met m'n dochter op bed rond 20.00 uur. Mijn vriend doet de avondvoeding om 22.00 en komt dan ook naar bed, ik ben maximaal 15 minuten wakker dan. Daarna het 1e deel van de nacht. Baby maakt ons meestal rond 02.00 wakker en we zijn dan ongeveer 45 minuten wakker. Daarna slapen we tot ons zoontje voor de volgende voeding komt, dat is vaak tussen 05.30 en 06.00. Dan ga ik uit bed zodat m'n vriend nog even een uurtje kan slapen tot de ochtenddrukte begint. Heb je een partner die wellicht een (avond of nacht)voeding van je kan overnemen? Zodat je even een paar extra uurtjes kan pakken?

één jaar geleden

Reactie op Babys Koek

Slaapt je dochter overdag in haar eigen kamertje? Wij hebben een camera waa ...
Ze slaapt overdag soms in de box maar soms ook op haar eigen kamer. Wij hebben ook een babyfoon met camera. Denk dat ik dat wat meer ga opbouwen, dat ze in de middag meer op haar eigen kamer ligt. In de nacht ligt ze bij ons op de kamer

één jaar geleden

Reactie op Manda

Ik ongeveer 6 tot 8 uur in fases, ik ga vaak tegelijk met m'n dochter op be ...
Oh wat heerlijk lijkt me dat! Ik geef borstvoeding waardoor mijn partner niet echt de voeding kan doen, tenzij afgekolfde melk natuurlijk. Ik ben vaak wel 1,5 uur bezig met haar qua voeding, boeren, verschonen. In de nacht doe ik alles omdat mijn partner moet werken. Hij wordt ook niet wakker van haar, waar ik me niks bij kan voorstellen ;) Soms ga ik wel eens eerder naar bed en dan is mijn partner met onze dochter beneden. Dan kan ik wat bijslapen. Dat werkt best goed.

één jaar geleden

K geef om 10 u laatste fles. Dan na bed ( rond half 11) 4 u komt de kleine. Soms n uurtje wakker soms n half u. En dan weer tot 8. Moet zeggen onze kleine meid slaapt heeeel veel en is soms ma 1 u perdag wakker 😅 ze is nu 3 weken vandaag

één jaar geleden

Reactie op Anoniem12335

K geef om 10 u laatste fles. Dan na bed ( rond half 11) 4 u komt de klein ...
Wauw wat fijn zeg! Heerlijk lijkt me dat!

één jaar geleden

Reactie op LindaTL

Ze slaapt overdag soms in de box maar soms ook op haar eigen kamer. Wij heb ...
Jaa ik doe precies hetzelfde. Hier zijn ze 6 weken en 3 dagen maar gecorrigeerd 2 weken. Hoe eerder je begint met overdag wennen aan hun eigen bedje hoe makkelijker dit straks ook gaat. 'S nachts heb ik ze graag bij mij op de kamer want ze zijn nog best klein maar overdag liggen ze prima te slapen in hun eigen kamer. Gaat vanaf het begin al goed! 'S ochtends en 's middags 3 uurtjes in de box slapen de rest boven! Werkt voor mij heel fijn.

één jaar geleden

Hier 4 uur per nacht ongeveer, en vandaag een héle onrustige baby. Ook een zoontje van 2j2m rondlopen dus veel rust is er niet bij: ben gebroken

één jaar geleden

7 a 8 uurtjes per nacht. Ik geef flesvoeding en ze komt 2x op verzoek momenteel. Half uurtje geven en weer slapen. Ga ook gewoon lekker vroeg naar bed en leg haar overdag in de box als ik haar een half uurtje bij me heb. Ze is nu 9 dagen oud

één jaar geleden

6 tot 8 uur in fases, ik geef borstvoeding. Tussen 20:00 en 22:00 laatste voeding waarna hij om de 4 uur komt (ipv 2-3 van overdag) dan hebben we rond 1 4 en 7/8 weer voedingen. Soms wel snachts 1,5 tot 2 uur bezig als hij niet direct in slaap valt erna. Mijn vriend is 10 weken vrij, die doet de luier tussen de borsten door. Soms doe ik er eentje alleen dan kan hij keertje doorslapen. Ik stort savonds vaak in en dan loopt hij met de kleine of geeft een pinkje terwijl ik al ga slapen.

één jaar geleden

Reactie op Babys Koek

Slaapt je dochter overdag in haar eigen kamertje? Wij hebben een camera waa ...
Ik laat mijn dochter inderdaad ook op haar eigen kamer slapen overdag met de babyphone. Die zet ik dan bij mijn man neer die thuiswerkt en dan ga ik zelf ook slapen. Hij wekt mij als ze gevoed moet worden. Snachts ligt ze wel in de cosleeper bij ons.

één jaar geleden

Hier zeer wisselende nachten maar vaak ook maar 5-6 u slaap. Soms ook eens 8 maar soms ook 4.. zeer vermoeiend 😉 ik geef fulltime borstvoeding

één jaar geleden

Ik sprokkel ook ongeveer vier uurtjes denk ik op een nacht.. onrustig meisje met veel krampjes… in het begin van de avond gaat het oké, verder in de nacht wordt het steeds onrustiger.. veel bezig met troosten en val geregeld met haar in m’n armen in slaap van vermoeidheid

één jaar geleden

Hoelaat staan jullie zelf om de dag te beginnen? Ik probeer na de voeding van 7h de dag te beginnen, maar ben dan nog zo moe en kruip dan vaak toch nog in bed als mijn dochtertje weer gaat slapen… alleen gaat de dag dan zo snel en kan ik niet alles doen wat ik op een dag zou willen. Dilemma’s!

één jaar geleden

Reactie op JtotheQ

Hoelaat staan jullie zelf om de dag te beginnen? Ik probeer na de voeding ...
Ik start de dag vaak ook na de voeding van ongeveer 7 uur. Probeer straks verder te slapen als zij weer slaapt. Nadat ik zelf heb ontbeten etc ;)

één jaar geleden

Ik denk 4 a 5 uurtjes per nacht. En dat zijn de goede nachten (vannacht max 3u). Wij hebben ook een peuter dus vanaf 6u is het echt dag, ik kan niet blijven liggen helaas.

één jaar geleden

Mijn “doelen” voor vandaag: slaap inhalen en met ons dochtertje buiten wandelen 🤞🤞🤞

één jaar geleden

Reactie op Jose006

Ik denk 4 a 5 uurtjes per nacht. En dat zijn de goede nachten (vannacht max ...
Pittig hoor

één jaar geleden

Hier 4 uur per nacht ongeveer, en vandaag een héle onrustige baby. Ook een ...
Hart onder de riem! Hier precies hetzelfde, had er een topic over geopend. Peuter, onrustige baby, nauwelijks slaap 🥴