4 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter ook 18 weken drinkt momenteel ook erg slecht. Wat bij ons werk is echt wachten tot ze aangeeft dat ze honger heeft. Dus niet naar de klok kijken maar echt naar haar gedrag. En verder gaf het consultatiebureau bij ons aan dat als ze de hapjes zo lekker vind we daar best 2x 50 gram van mogen geven. Dan heeft ze iig wat voedingsstoffen binnen. De ene dag drinkt ze beter als de andere. Verder gaven ze aan dat het echt een fase was en zolang ze goede plasluiers had ik me er niet druk om moet maken.

één jaar geleden

Hier t zelfde huilen en onrustig onder de fles maar gek op de hspjes

één jaar geleden

Die van mij dronk ik even een tijdje slecht maar sinds een weekje weer heel goed en soms nu zelfs wat meer. Hopelijk blijft ze dit doen

één jaar geleden

Ons kindje drinkt ook slecht. De ene keer 90, de andere keer 120 en heel af en toe 180. Bied wel elke keer 180 aan, maar bij de meesten flessen laat ze een deel staan. Daarom krijgt ze ook nog steeds 5 flessen. Dan slaapt ze heerlijk van 21:00/07:00. ( dan maken we haar wakker ). Ze is verder een erg tevreden baby en slaapt heerlijk. Dus ze heeft gewoon niet meer nodig als dat. Heb het maar geaccepteerd