6 Reacties

9 maanden geleden

Het maakt me zorgen dat ik soms bang ben dat ze te weinig binnenkrijgt. Dit is meestal haar menu van de dag: Ochtend: -1/2 boterhammen. Vaak gaat er maar 1 in. Met beleg zoals pindakaas of jam. Of ik maak haar een wentelteefje Lunch: - 1 boterham, of een eitje (normaal gaf ik haar er boterhamvlees bij, of avocado of fruit maar ze wuift het allemaal af) Avondeten: - Eet ze gelukkig vaak wel goed met de pot mee. Bijvoorbeeld pasta of lasagna of aardappelpuree/spinazie/kip. Tussendoor krijgt ze crackers, knijpfruit (omdat gewoon fruit niet lukt), maischipjes of een koekje)

9 maanden geleden

Hier heeft ze soms ook periodes dat ze brood weigert te eten. Hier hielp het als tip van CB om een tosti van haar brood te maken of het te roosteren met dan haar beleg erop. Dan at ze het wel. Wie weet helpt dat? Succes!

9 maanden geleden

Wil je zeker niet bang maken Maar mijn oudste begon ook rond de 1.5jaar slecht gaan eten. Hij word in juli 3 en eet nog steeds slecht. Soms vraag ik me af waar hij in godsnaam de dag van door komt. 🤷‍♀️ In begin heel druk er om gemaakt. Nu niet meer.. niet willen eten, prima dan eet je niks.. Enigste wat hij soms nog eet is paar gebakken aardappelen, knakworstjes als we patat eten eet hij wel 2 frikadellen. Verder helemaal niets.. geen groente, geen fruit. Ook geen snoep want dat lust hij niet.. 🙄 Fases fases.....🙈😬

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Wil je zeker niet bang maken Maar mijn oudste begon ook rond de 1.5jaar ...
Pff pittig hoor 🥺 Hij groeit toch ergens van.. meer dan ons best kunnen we niet doen! Als je eten gaat dwingen/forceren werkt het ook alleen maar averechts lijkt mij..

9 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Pff pittig hoor 🥺 Hij groeit toch ergens van.. meer dan ons best kunnen we ...
Ja blijkbaar wel..🤷‍♀️😅 Jaa nee dat gaat niet helpen.. deed ik in begin ook, werd het alleen maar een groot drama tijdens het avondeten. Daar had ik helemaal geen zin in.

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ja blijkbaar wel..🤷‍♀️😅 Jaa nee dat gaat niet helpen.. deed ik in begin ...
Precies! Dat denk ik dus ook