13 Reacties

één jaar geleden

Niemand 😁?

één jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou als ik jullie was gewoon weer voor het slapen gaan lekker fles kunstvoeding proberen. Als ze dan weer wel goed doorslaapt dan was het misschien toch honger. En probeer je het gewoon over een tijdje weer door gewone melk te vervangen (misschien ook als ze wat meer avond eet), misschien dat ze er dan wel klaar voor is is. En als het geen verschil maakt Dan heeft het misschien toch andere reden dat ze wakker wordt (slaapregressie/tandjes oid)? Wij geven onze dochter ook nog flessen kunstvoeding… bouwen het rustig af met trial and error afhankelijk van hoeveel ze eet. Succes!

één jaar geleden

Zijn jullie in een keer over gegaan op koemelk? Misschien anders weer een paar dagen terug naar de kunstvoeding en van daaruit mengen met koemelk. Zo kun je het dan langzaam omzetten naar volledige koemelk maar kan de kleine er wel aan wennen

één jaar geleden

Awh wat lastig he. Wij hebben de stap nog niet gezet naar koemelk omdat we merken dat ze nog zo’n behoefte heeft aan haar flesje. Maar, waar wij al maanden grapjes over maken: “soms is een flesje melk niet het probleem, maar wel de oplossing” Omdat je benoemt dat ze klaarwakker is: denk je dat ze echt honger/behoefte aan melk heeft? Of dat ze niet moe genoeg meer is? Wij hebben dat laatste nu. We merken dat ze de stap van 2 slaapjes naar 1 slaapje aan het zetten is. Als ze nu overdag te lang slaapt, dan merken we dat ze ‘s nachts ineens heel erg wakker kan zijn. En dat hebben we nog nooit eerder gehad

één jaar geleden

Ik geef na het avondeten nog Griekse yoghurt met fruitsmaak en daarna een flesje koemelk.

één jaar geleden

Hier sojamelk overdag en in de avond nog een fles met kunstvoeding, we doen er voor de nacht wat pap door. Dat zorgt hier voor meer verzadiging in de nacht. Pap kan ook gewoon door koe melk heen.

één jaar geleden