7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook het probleem van irritatie en chagrijnig zijn. Al maanden last van. Word er gek van. En mijn man helemaal 🤣 alles kost dubbel zoveel energie. Ik probeer het nu iets meer te accepteren als iets niet lukt. Maar het is enorm lastig. Vaak is het tanden bijten en woorden in slikken. Misschien is het de spanning en dat je op je tenen loopt bij het eerste kindje. Ik weet het niet. Ben er nog niet achter.... Succes in ieder geval en je bent niet de enige 😅

2 jaar geleden

Slaapgebrek, weinig tijd voor jezelf, druk met een baby. Geen idee 😅. Hier ook hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Its1996

Hier ook het probleem van irritatie en chagrijnig zijn. Al maanden last van ...
Ja maar echt he! Die woorden inslikken moet ik misschien eens proberen 🤣 ik zeg op t moment ook alles wat ik denk 😅 Ja vind het heel apart voel mij soms net een heks 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Marleen1987

Slaapgebrek, weinig tijd voor jezelf, druk met een baby. Geen idee 😅. Hier ...
Ja dat kan natuurlijk ook nog 😅

2 jaar geleden

Yup same! Dus fijn, je berichtje. Wat herkenning 😇 Ik voel me vaak heel negatief en een zeikerd. Voor ons kleintje ben ik - durf ik te zeggen - een hele leuke en goede moeder. Maar irriteer me soms aan ieder ander 🙈🤣 Als ik logisch nadenk is het: bijna nooit meer alleen, altijd aan staan, baan, werken aan: huishouden / liefdes leven, sociaal leven, ik heb nog een (oude) hond. Ik heb het gevoel overal te kort te schieten 😅 behalve in de zorg voor ons kind.

2 jaar geleden

Reactie op nd86

Yup same! Dus fijn, je berichtje. Wat herkenning 😇 Ik voel me vaak heel ne ...
Ja precies dat ! Gek he dat eigenlijk best veel vrouwen dit ervaren 😅 Vooral dat altijd aan staan.. denk dat ook veel meespeelt 😅 Maar zeker voor ons kleintje krijg ik geen genoeg en ben ik nooit zat ofzo haha (gelukkig maar).

2 jaar geleden

Ben niet altijd super chagrijnig maar heb soms zo mijn bui. Soms komt er teveel in een x op mij af en dan probeer ik er een weg in te vinden als dit niet lukt ben ik leeg. Continue aanstaan en moeilijk tijd voor jezelf vinden maar wel dingen willen doen die balans is zo moeilijk. Vannacht was het een hell nacht waar mijn kleine meid alleen maar aan het huilen was en niks wilde (heeft ze zelden) en ik wist het niet meer dus had even een breakpoint 😅 hoort erbij denk ik dan maar