14 Reacties

3 jaar geleden

Geen review maar ik heb zelf de stokke luiertas gekocht. Die heeft ook dunne hengels. Maar groot genoeg, verwacht geen problemen betreft de hengsels. Zou die tas even in het echt bekijken als je hem graag wilt 😊

3 jaar geleden

Geen ervaringen met deze tassen maar wat ik wel weet van de luiertas die we bij ons zoontje gebruikte, was dat ik het wel heel handig vond dat je een tas over je schouder kan doen.. vaak heb je bij een kind al je handen vol met tillen dus dan is het handig als je de tas gwn om je schouder kan hangen 😊

3 jaar geleden

Tip; een luiertas is echt niet nodig. Gewoon een tas (bijv. een rugzak) waar je een luier, Luierdoekjes, hydrofielen, reservekleren, evt melk/flesje en een speen ik kan doen. Heb je geen speciale luiertas voor nodig ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Amber_87

Tip; een luiertas is echt niet nodig. Gewoon een tas (bijv. een rugzak) waa ...
Heb je helemaal gelijk in hoor, maar wij willen graag een tas die aan de kinderwagen gehangen kan worden. En deze tas kan ik ondertussen als handtas gebruiken, omdat je de binnen tas er zo uit kunt tillen 😊 Een rugzak is niet echt ons ding, maar bedankt voor je tip!!

3 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Geen ervaringen met deze tassen maar wat ik wel weet van de luiertas die we ...
Goeie tip! Als t goed is kan dat met deze tas ook! Zeker iets om rekening mee te houden, dankjewel!

3 jaar geleden

Geen review maar ik heb zelf de stokke luiertas gekocht. Die heeft ook dunn ...
Super, die is ook mooi zeg! Dankjewel!

3 jaar geleden

Wij hadden een luiertas horend bij onze kinderwagen. Mooie tas maar 1 groot vak. Verschrikkelijk onhandig 😅 dus dat is een ding wat ik met de tweede anders ga doen, een nieuwe luiertas zoeken met veel vakjes. Dus 8 opbergvakken klinkt goed 😉

3 jaar geleden

Reactie op LD86

Wij hadden een luiertas horend bij onze kinderwagen. Mooie tas maar 1 groot ...
Dankjewel voor de tip!!

3 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Die ziet er fantastisch uit! 😀

3 jaar geleden

Wij hebben deze!! En ik ben er zooooo blij mee! Hij is echt fijn en super groot maar het valt niet op dat die zo groot is zeg maar 🤩🤩 wij hebben hem nu 2 jaar en hij is nog steeds super mooi en stevig! Ook fijn dat als je een dagje strand of wat dan ook hebt als de kleine ouder is dat je het binnenstuk eruit kan halen en het gewoon een mooie grote goeie tas is, wij gebruiken hem ook voor weekendjes weg enzo echt een top ding🤩🤩🤩

3 jaar geleden

Reactie op melisxo

Wij hebben deze!! En ik ben er zooooo blij mee! Hij is echt fijn en super g ...
Super fijn dit, ik denk ook echt dat dit de tas is die aan mijn verwachtingen voldoet… voor deze prijs vind ik 2 jaar dagelijks/wekelijks gebruik best lang! Bedankt voor het delen! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Elientje24

Super fijn dit, ik denk ook echt dat dit de tas is die aan mijn verwachting ...
Zeker! Wij gebruiken hem nog steeds hoor en niet alleen als luiertas meer hahaha! Wat ook fijn is, is dat die waterdicht is dus als er wat lekt blijft het innde tas