8 Reacties

één dag geleden

Haha hier het zelfde! Op naar curacao bijna 10 uur met een bijna peuter en baby van 4 maanden. Ben ook heel benieuwd

één dag geleden

Veel laten rennen op het vliegveld en dan moe het vliegtuig in werkt voor onze zoon. Veel snacks mee en fijn met hem een rondje door het vliegtuig lopen.

één dag geleden

Filmpjes van te voren downloaden op je iPad. (Je heb geen internet in de lucht) mocht het niet gaan is je iPad je redding. ECHT WAAR!!

één dag geleden

Bij de Action verkopen ze kinder koptelefoons, ook erg handig 🤗

één dag geleden

Reactie op Mammavanjax

Bij de Action verkopen ze kinder koptelefoons, ook erg handig 🤗
Voor muziek enzo? Mijn zoontje wil niks op zijn hoofd haha.

één dag geleden

Reactie op Mammavanjax

Bij de Action verkopen ze kinder koptelefoons, ook erg handig 🤗
Ja echt top, wordt niet iedereen om je heen inclusief jezelf gek van de iPad haha. Maar zo niet dan dat nog beter dan een schreeuwend of huilend kind toch? Bij de xenos hebben ze een soort “tablet” waar je op kan tekenen met een pen en met 1 knopje verwijder je alles weer (beetje zelfde idee als zo’n magneet schrijfbord maar dan veel platter). Bij de HEMA een leuk kleurboekje met waterstift die je steeds kan hergebruiken en met achterin raamstickers. Veel rennen op die loopband in tegen over gestelde richting op het vliegveld, worden ze lekker moe 😅 Veel snacks! Tegenwoordig plaatsen ze vaak alle kinderen wel vaak een beetje bij elkaar heb ik het idee dus dan is er toch wat meer onderling begrip 😜 Geniet ervan!

één dag geleden

Reactie op CHMB

Ja echt top, wordt niet iedereen om je heen inclusief jezelf gek van de iPa ...
Heel erg bedankt voor de tips! Zou ik wel heel fijn vinden als we met meerdere kinderen op 1 plek zitten. Als die boze gezichten kan ik ook niet zo goed tegen

één dag geleden

Wij gingen zo laat mogelijk inchecken. We lieten onze zoon van 22 mnd ook lekker rennen op het vliegveld voor we gingen boarden. Herbruikbare stickers hadden we mee. Konden we onze zoontje ook even stil mee houden. Plakte hij op het vliegtuigraampje en boekje. En als je op druk bord op google zoekt, krijg je een mapje van vilt met allemaal gespjes en puzzels etc. Werkte niet alleen goed in het vliegtuig maar ook tijdens wachten op de vlucht. Voldoende snacks en drinken. De tablet met filmpjes werkte natuurlijk ook uitstekend!! We vlogen 2,5 uur naar Mallorca met vertragingen op de heen en terugweg. Ging gelukkig helemaal goed.