7 Reacties

4 maanden geleden

Misschien is een kleine ballenbak leuk. Hebben wij ook voor onze dochter, ze vind die helemaal geweldig.

4 maanden geleden

Misschien is een speelotheek een goed idee om eens naar te kijken! Hier zit die in de bieb en kun je voor €17,50 per jaar onbeperkt speelgoed lenen. Je mag dan 2 dingen per keer lenen en maximaal 4 weken of verlengen als het niet gereserveerd is. Ze hebben daar echt van alles. Van puzzels tot skelters/bord spellen/duplo/baby gym/keuken/hijskraan/wobbel/wipkip/baby speelgoed/tent/poppen wagens etc etc etc. Wij hebben nu magneet tegels in huis en voor buiten een glijbaan. En na 4 weken breng ik het weer terug en neem wat anders mee. En dan over een tijdje leen ik weer die magneten en dan vinden ze het weer super leuk 😁 scheelt een hoop geld en opslag! Wij hebben zo'n ikea vakken kast met 4 vakken. 2 vakken zitten bakken in met speelgoed (nu toet toet auto baan en in de andere wat los speelgoed zoals een tandenborstel, knuffel, pop-it..), 1 vak met boekjes en 1 vak met wat los speelgoed. En de tv kast is opslag voor auto's en nu gereedschap koffer en dokters koffer en stapel torens. Ik heb dan boven in de kast nog speelgoed wat ik dan regelmatig met beneden wissel. Wij hebben nu 2 kindjes dus meer speelgoed (meer verjaardagen en feestdagen gehad dan bij de eerste haha). Bij de oudste hadden we ook niet veel en hebben we langzaam uitgebreid naar behoefte.

4 maanden geleden

Vtech moet je geduld mee hebben. Hier merkte ik dat ze er echt met 4 jaar pas echt mee speelde. Er staat wel leeftijdscatogorie 1 jaar op maar dat is vooral de diertjes met hun geluidjes. Wat ze hier leuk vinden. Geluidsboekjes,bal, poppenwagentje, pop, kopje, en lepeltje waar ze met water of zand mee kan prutsen. Ik merk dat de concentratieboog nog heel kort is. Overal spelen ze dus maar heel eventjes mee. Trampoline is hier een topper en de binnen klimrek met glijbaan. Je hebt er ook een kleiner soort van.

4 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

Misschien is een speelotheek een goed idee om eens naar te kijken! Hier zit ...
Dat is idd handig een speelotheek!

4 maanden geleden

Hier is duplo het meest favoriet

4 maanden geleden

Dat is idd handig een speelotheek!
Ja wij zijn echt blij dat we die ontdekt hebben! Scheelt zoveel troep in huis 😂

4 maanden geleden

Klei (met houten mesje bijv) en kleuren is hier thuis toch ook echt nog wel een hit. Heb ik vooral achter de hand als mijn en/of haar lontje wat korter is 😉 makkelijk klein in de la op te bergen en ondanks dat haar spanningsboog niet heel hoog is, is ze hiermee toch wel weer even zoet. Bijv aan de keukentafel als ik kook.