Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar foto's met inspiratie hoe jullie een speelhoekje hebben ingericht voor jullie kleintje!
Nu staat de box er nog, maar deze dient meer als speelgoed-opslag dan als speelplek 😅
Wij willen graag logische opbergruimte (dus niet van die hele grote 'gooi-maar-in-lades' en ruimte voor een bureautje om te tekenen/knutselen als ons meisje wat ouder is!
Ik ben heel benieuwd hoe jullie het thuis hebben!
Dit meubel van Ikea, nog lang niet af want er komt nog een houten “aanrechtplaat” op. Nog een stoelje en wat muur accessoires. Ook wordt de muur nog geverfd en dan met een donkerdere kleur een soort vlak genaakt om het een eigen hoekje te creëren. Met kerst krijgt ze nog een speelkeukentje 😅🤭
Ik ben op zoek naar precies zo’n kastje! Waar komt deze vandaan als ik vrag ...
Zelf gemaakt 🙈 160 breed met vrije middenstuk 60 cm en het blad is 47 cm hoog. Dan kan ze er nu al goed staand aan spelen/langslopen. Later als ze groter is verhoog ik het blad door er een “bak” op te zetten waar dan bv ook puzzels en tekeningen in bewaard kunnen worden
Dit is uiteindelijk speelhoekje geworden. De twee gedeeltes aan de zijkant heb ik nog deurtjes voor als ze wat ouder is. Dan kan ze in het middenstuk met een stoeltje zitten