19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje deze speelmat gekocht. Mijn ouders hebben er ook 1 en gebruiken hem voor buiten.

3 jaar geleden

Ik heb altijd de tegels + box kleed voor binnen, en nu leg ik die op een oude deken in het gras buiten. Gaat helemaal prima! Deken even goed uitkloppen, af en toe in de was, en het gaat prima zo

3 jaar geleden

Deken, speel tegels voor verzachting op harde ondergrond + box kleed馃槂

3 jaar geleden

Weet niet wat je uit wil geven, maar wij hebben het kleed van Love by Lily. Deze is super makkelijk te poetsen/ pruttel van af te vegen en kan ook in de wasmachine.

3 jaar geleden

Wij hebben er 2 van de Ikea, met een krab en een octopus eraan, zijn gevoerd met isolerende laag, een voor de plavuizen binnen en 1 voor buiten, af en toe in de was en anders even uitkloppen.

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon een picknickkleed van de Lidl. Zeker op het gras is dit meer dan voldoende en makkelijk opgeruimd. Hij kruipt ondertussen alle kanten uit dus ik leg er wat speelgoed op, maar hij kruipt toch uiteindelijk het gras op 馃ぃ

3 jaar geleden

Picknick kleed van de Hema

3 jaar geleden

Reactie op Demner

Weet niet wat je uit wil geven, maar wij hebben het kleed van Love by Lily. ...
Deze zijn echt top! Wij hebben deze ook en echt aan te raden, gebruik het voor binnen en buiten, s鈥檃vonds in de wasmachine, snachts even op het droogrek en de volgende ochtend weer droog

3 jaar geleden

Wij hebben een speelmat van foam, heel makkelijk schoon te maken, ik zet hem gewoon onder in douche 馃槄

3 jaar geleden

Gewoon een yoga mat! Handig vooral Als je die toch al in huis hebt

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon oude boxkleed buiten op het gras 1 en op de tegels leg ik er 2 op elkaar. Hebben ook een love by lily kleed die kan ook prima buiten.

3 jaar geleden

Reactie op Veer21

Dit hebben wij ook, ideaal!

3 jaar geleden

Dit hebben wij ook, ideaal!
Wij ook! Super kleed

3 jaar geleden

Reactie op Veer21

Hier ook! Heel blij mee 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Mag ik vragen waar je de speltegels hebt gehaald zoek me wezenloos of ik ben blind 馃槀馃き

3 jaar geleden

We hadden buiten een boxkleed van de Wibra op de tegels maar mevrouw ging al heel snel kruipen. Nu is niks veilig buiten dus hebben dr vaak in de loopstoel 馃槄 Inmiddels staat ze de hele dag los aan tafel, dus om die heupen hoef ik me geen zorgen te maken volgensmij 馃槀馃槄

3 jaar geleden

Gewoon een box kleed van de action koste volgens mij maar 5,99

3 jaar geleden

Hema! Aan de onderkant waterdicht. Gaat hier al jaaaaren overal mee naar toe in de bakfiets

3 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaarlottex

Ja zo hebben wij het ook van die speeltegels, volledig gelegd is het 1,80x1,80. Maar dat is even te enthousiast, dus wij leggen ongeveer de helft neer 馃槄馃檲馃ぃ.