14 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter van 3,5 jaar heeft er eentje voor kerst gehad, maar die staat wel op haar slaapkamer. Is van Petit Amelie en gelijk moest haar poppenbedje en eigen dekbed er ook in, heel schattig 🥰

één jaar geleden

Wij hebben in de woonkamer een roos speeltentje, daar zit ze vaak met al haar knuffels samen in te spelen. Vaak kruipen wij er ook samen in. Zolang ze het maar gezellig vind.

één jaar geleden

Is zo’n tente ook iets voor jongens? of doen die er niet zoveel mee? :)

één jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Mijn zoontje kruipt er maar al te graag bij en laat zich ‘voorlezen’ door grote zus, heel schattig 🥰 .

één jaar geleden

Waarom zou het niks voor jongens zijn? Ik denk dat je het vraagt omdat je het meisjesachtig vindt maar dat vul ik dan in. Op deze leeftijd is al het gedrag aangeleerd dus juist een reden om je zoon nu 'meisjesspeelgoed' te geven. Al vind ik juist een tent heel neutraal (mijn man vindt kamperen een stuk leuker dan ik haha)

één jaar geleden

wij hebben de circustent van Ikea. Beide kinderen vinden het leuk (jongen van 6 en meisje van 1)

één jaar geleden

Wij hebben ondertussen het tipi tentje van de Action gekocht en ze vind het geweldig!

één jaar geleden

wij hebben een ruimteraket tentje. Groot succes. Zoontje 15 maanden speelt er elke dag in

één jaar geleden

Wij hebben een ruimteraket tentje gekocht op Bol.com. Superleuk, zoontje zit er elke dag in.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Waarom zou het niks voor jongens zijn? Ik denk dat je het vraagt omdat je h ...
Nee hoor, ik vind het helemaal niet echt meisjes achtig. Het viel mij gewoon op dat veel mensen reageren met een dochter. Daardoor vroeg ik mij af hoe dit dan zo kwam.

één jaar geleden

Ik zag een leuke tipi tent in de folder van de action. Die ga ik morgen even halen! Mijn zoontje is gek op tentjes 😊

één jaar geleden

Mijn vriend heeft dit gemaakt van een doos. ze is er onwijs gek mee en wil nu alleen maar met haar nieuwe huis spelen. Vooral dat deurtje die open en dicht kan vind ze leuk. Ik heb wel meerdere tentjes maar denk toch dat ik een huisje met een deurtje moet kopen als vervanger van deze.

één jaar geleden

wij hebben een canvas huisje! groot succes. staat beneden in de woonkamer in haar speelhoekje.

één jaar geleden

Op dit moment verkrijgbaar bij de Action! Heb hem gekocht voor mijn fotoshoots (Ben fotograaf)