14 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Onze dochter van 3,5 jaar heeft er eentje voor kerst gehad, maar die staat wel op haar slaapkamer. Is van Petit Amelie en gelijk moest haar poppenbedje en eigen dekbed er ook in, heel schattig 🥰
één jaar geleden
Is zo’n tente ook iets voor jongens? of doen die er niet zoveel mee? :)
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Yessicamsterdam
Mijn zoontje kruipt er maar al te graag bij en laat zich ‘voorlezen’ door grote zus, heel schattig 🥰 .
één jaar geleden
Reactie op Yessicamsterdam
Waarom zou het niks voor jongens zijn? Ik denk dat je het vraagt omdat je het meisjesachtig vindt maar dat vul ik dan in. Op deze leeftijd is al het gedrag aangeleerd dus juist een reden om je zoon nu 'meisjesspeelgoed' te geven. Al vind ik juist een tent heel neutraal (mijn man vindt kamperen een stuk leuker dan ik haha)
één jaar geleden
Reactie op Veer21
Waarom zou het niks voor jongens zijn? Ik denk dat je het vraagt omdat je h ...
Nee hoor, ik vind het helemaal niet echt meisjes achtig. Het viel mij gewoon op dat veel mensen reageren met een dochter. Daardoor vroeg ik mij af hoe dit dan zo kwam.
één jaar geleden
Ik zag een leuke tipi tent in de folder van de action. Die ga ik morgen even halen! Mijn zoontje is gek op tentjes 😊
één jaar geleden
Mijn vriend heeft dit gemaakt van een doos. ze is er onwijs gek mee en wil nu alleen maar met haar nieuwe huis spelen. Vooral dat deurtje die open en dicht kan vind ze leuk. Ik heb wel meerdere tentjes maar denk toch dat ik een huisje met een deurtje moet kopen als vervanger van deze.